یکشنبه 10 آذر 1398
یک دستگاه خودرو، هر هفته 5 پلاک طلا و تخفیف‌های ویژه‌ی خرید اشتراک برای تماشای سریال دل در نماوا

یک دستگاه خودرو، هر هفته 5 پلاک طلا و تخفیف‌های ویژه‌ی خرید اشتراک برای تماشای سریال دل در نماوا

هم‌زمان با پخش سریال پرستاره دل با بازی چشم­گیر حامد بهداد و ساره بیات، نماوا کمپین ویژه‌­ای برای علاقه­‌مندان این سریال برگزار می­‌کند.

در این کمپین که از ۹ آذر تا 4 بهمن ماه برگزار می­‌شود، کسانی که خرید اشتراک داشته باشند می‌­توانند از تخفیف ۲۵ درصدی در اشتراک یک­‌ماهه و ۴۰ درصدی در اشتراک سه­‌ماهه بهره‌مند شوند.

بر این اساس اشتراک یک‌ماهه نماوا به قیمت ۲۲٬۵۰۰ تومان و اشتراک سه‌ماهه این سرویس به قیمت ۴۵٬۰۰۰ تومان در دست‌رس علاقه‌مندان به فیلم و سریال خواهد بود.

جوایز شگفت‌انگیز قرعه‌کشی بزرگ «دل ببین و دل ببر»

با خرید اشتراک‌های ۱ و ۳ ماهه‌ی «نماوا» در جشنواره «دل ببین و دل ببر» شانس شرکت در قرعه‌کشی بزرگ نماوا را با هدایای زیر به دست خواهید آورد:

  • یک دستگاه خودروی Arrizo 5 در پایان کمپین
  • قرعه‌کشی هفتگیِ هر هفته پنج پلاک طلا با طرح ویژه سریال دل

شرایط شرکت در قرعه‌کشی

قرعه‌کشی اتومبیل ویژه کاربرانی است که اولین خرید خود را در بازه‌ی زمانی ۹ آذر تا 4 بهمن ماه انجام ‌دهند. (که شامل مشتریانی می‌شود که در سه ماه گذشته اشتراک نماوا را تهیه یا تمدید نکرده باشند.) این قرعه‌کشی در پایان سریال و پس از پخش آخرین قسمت انجام می‌شود.

قرعه‌کشی هر هفته پنج پلاک طلا ویژه‌ی همه‌ی کاربرانی‌ست که در بازه‌ی زمانی ۹ آذر تا 4 بهمن ماه اشتراک ۱ یا ۳ ماهه‌ی نماوا را تهیه یا تمدید کنند. این قرعه‌کشی هر هفته هم‌زمان با پخش قسمت جدید انجام می‌شود.

نکته: تماشای هر قسمت از سریال دل یک شانس به شانس‌های شما در قرعه‌کشی بزرگ و نهایی نماوا می‌افزاید. یعنی با تماشای ۳ قسمت از سریال ۳ شانس و با تماشای قسمت چهارم ۴ شانس به شما تعلق خواهد گرفت.

برای خرید اشتراک و دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این کمپین مراجعه فرمایید.