یکشنبه 29 دی 1398
shatel

کمپین دعوت از دوستان همراه با ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی برای ۵۰ نفر و هدایای باورنکردنی

تا ۷ بهمن‌ماه فرصت دارید با دعوت از دوستان خود به استفاده از یکی از سرویس‌های شاتل، بسته ترافیک هدیه ۱۰ گیگابایتی شاتل را (با ۱ هفته مهلت استفاده) جایزه بگیرید و در قرعه‌کشی ۵۰ جایزه‌ی ۵۰۰ هزار تومانی شرکت کنید. افزون بر این دوستانی که به شاتل معرفی کرده‌اید هم علاوه بر تخفیف‌های موجود در جشنواره‌های شاتل از ۱۰ هزار تومان تخفیف بیشتر نیز بهره‌مند خواهند شد.

هم‌اینک جشنواره‌ی فروش زمستانی شاتل با شرایط بسیار ویژه در حال برگزاری‌ست. در این جشنواره شاتل و نماوا در یک همکاری مشترک، هدایای بسیاری جذابی را به مشتریان ارایه می‌کنند. ۶ ماه اینترنت پرسرعت شاتل، ۶ ماه اشتراک نماوا، ۱۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، ترافیک نامحدود شبانه، ۳۰درصد تخفیف برای خرید همه‌ی بسته‌های ترافیکی شاتل تا ۶ ماه و … از امکانات این جشنواره هیجان‌انگیز است.

برای استفاده از این هدیه شما می‌توانید کد تخفیف مربوط به «دعوت از دوستان» را از طریق پورتال کاربران یا همان مای‌شاتل (My.shatel.ir) دریافت کنید و این کد را برای دوستان یا نزدیکانی که مایل باشند از سرویس‌ها و خدمات شاتل استفاده کنند، بفرستید.

دوستان شما هم می‌توانند یکی از سرویس‌های موجود در جشنواره یا هر سرویس دیگر از فهرست سرویس‌های شاتل را انتخاب و ۱۰،۰۰۰ تومان تخفیف برای خرید سرویس دریافت کنند.

دوستان‌تان به دو روش می‌توانند تمایل خود را برای استفاده از کد دریافت شده اعلام کنند:

  • تماس با واحد فروش شاتل و اعلام کد تخفیف دعوت از دوستان به کارشناس فروش
  • ثبت سفارش در بخش فروش آنلاین و ثبت کد تخفیف در محل مشخص شده

بلافاصله پس از برقراری و نهایی شدن سرویس دوستان معرفی شده، یک کد تخفیف برای دریافت بسته ترافیک ۱۰ گیگابایتی برای‌تان ارسال می‌شود که می‌توانید با فعال کردن آن در مای‌شاتل، بسته‌ی ترافیک هدیه‌ی خود را دریافت کنید.

برای استفاده از این خدمات باید نکات و شرایط زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • شما می‌توانید در گام نخست ۵ کد تخفیف دعوت از دوستان از سایت مای‌شاتل دریافت کنید. هر کد تنها برای یک سرویس قابل استفاده و اعمال است. برای دریافت کد جدید باید هر یک از کدهایی که دریافت کرده‌اید به یک مشتری جدید تخصیص پیدا کند تا بتوانید کد بعدی را از مای‌شاتل دریافت کنید.
  • شرکت در کمپین برای تمامی کاربران فعلی شاتل در سراسر کشور امکان‌پذیر است، حتی کاربرانی که در وضعیت قطع به علت اتمام ترافیک و یا بدهی هستند. دریافت هدیه برای کاربران قطع به علت بدهی پس از تسویه حساب و راه اندازی دوباره سرویس ممکن خواهد بود.
  • قرعه‌کشی جایزه ۵۰۰ هزار تومانی پس از پایان کمپین انجام خواهد شد.
  • کاربران جدید می‌توانند یکی از سرویس‌های جشنواره فعلی شاتل و یا هر یک از سرویس‌های دیگر شاتل را انتخاب کنند.
  • کاربرانی که در این کمپین به شاتل می‌پیوندند نیز خود می‌توانند در کمپین شرکت کنند.
  • مهلت اعتبار و استفاده از این تخفیف ویژه تا ۷ بهمن است.
  • فهرست تمام مشتریانی که با استفاده از خدمات دعوت از دوستان و با معرفی شما به شاتل بپیوندند و در وضعیت فعال قرار گیرند در پنل کاربری شما در سایت مای‌شاتل قابل مشاهده خواهد بود.

امیدواریم این شرایط بتواند رضایت مشتریان فعلی و مشتریان جدید شاتل را به همراه داشته باشد.