شنبه 18 خرداد 1398
پیشنهاد عیدانه نماوا برای خرید اشتراک سه‌ماهه تا ۲۲ خرداد تمدید شد

پیشنهاد عیدانه نماوا برای خرید اشتراک سه‌ماهه تا ۲۲ خرداد تمدید شد

با توجه به استقبال کاربران از طرح عیدانه نماوا این پیشنهاد تا پایان روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ تمدید می‌شود.

نماوا به مناسبت عید فطر افزون بر ۳۰ درصد تخفیف ویژه خرید اشتراک، برای همه‌ی کاربرانی که اشتراک سه ماهه‌ی این سرویس را تهیه یا تمدید کنند، هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

بر این اساس همه‌ی کاربران شاتلی که تا پایان روز چهار‌شنبه ۲۲ خرداد ۹۸، اشتراک سه ماهه این سرویس را از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت مای‌شاتل (my.shatel.ir) تهیه یا تمدید کنند، ۳ گیگابایت ترافیک رایگان هدیه خواهند گرفت.

برای کاربران غیرشاتلی هم هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید به نشانی Offers.namava.ir مراجعه فرمایید.

استفاده از این شرایط ویژه هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان فعلی نماوا امکان‌پذیر است. یعنی مشتریان فعلی هم می‌توانند برای تمدید سرویس از تخفیف و هدایای ویژه شاتل بهره‌مند شوند.

نماوا، سرویس آنلاین شاتل برای تماشای جدیدترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی‌ست که دست‌رسی علاقه‌مندان را به مجموعه‌ی کاملی از هزاران فیلم و سریال امکان‌پذیر می‌کند. بسیاری از این فیلم‌ها و سریال‌ها به طور اختصاصی و تنها در نماوا قابل مشاهده است و با توجه به گزینش محتواها بر اساس فرهنگ ایرانی، خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها هم می‌توانند آسوده خاطر محتوای موجود در این وب‌سایت را تماشا کنند و یا به فرزندان خود اجازه دهند، از محتوای ویژه‌ی کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

علاوه بر امکان تماشای آنلاین، دانلود این فیلم‌ها در اپلیکیشن و تماشای آن‌ها در زمان‌هایی که به اینترنت دست‌رسی ندارید، نیز امکان دیگری‌ست که بر جذابیت این سرویس می‌افزاید. ویژگی جذاب دیگر نماوا، رایگان بودن ترافیک مصرفی آن برای کاربران شاتل، آسیاتک، های‌وب، ایرانسل، پارس‌آنلاین، مخابرات، مبین‌نت، پیش‌گامان و داتک و نیم‌بها بودن ترافیک برای کاربران همراه اول و رایتل است.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک برای خرید اشتراک نماوا، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها در مقایسه با قیمت دی‌وی‌دی‌های ارایه شده در شبکه سینمای خانگی، زحمت آرشیو و نگه‌داری فیزیکی دی وی‌دی فیلم‌ها و سریال‌ها را از دوش خود بردارید و به جای آن به آرشیوی طبقه‌بندی شده، قابل جست‌وجو و در دست‌رس از هزاران فیلم و سریال دست‌رسی پیدا کنید.