چهارشنبه 1 آبان 1398
shatel

پیشنهادهای پاییزی شاتل تا پایان آبان تمدید می‌شود

به دنبال استقبال کاربران عزیز از پیشنهادهای پاییزی شاتل این پیشنهادها تا پایان روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان تمدید می‌شود.

شاتل با بسته‌های کاملی از محصولات ارتباطی و پیشنهادهای بی‌نظیر همراه شماست. در این پیشنهادها افزون بر سرویس‌های اینترنت پرسرعت،‌ به دیگر نیازهای ارتباطی و سرگرمی کاربران توجه و تلاش شده است با ایجاد تنوع در سرویس‌ها و ترافیک ارایه شده درخواست‌های همه کاربران پوشش داده شود.

بر این اساس کاربران جدیدی که مایل باشند به خانواده بزرگ شاتل بپیوندند، تا پایان آبان فرصت دارند که به فراخور مصرف ماهانه و سرعت مورد نیاز خود یکی از پیشنهادهای زیر را انتخاب کنند:

  • پیشنهاد اول، ویژه مشتریان پرمصرف:
    در این پیشنهاد می‌توانید ۱ سال اینترنت پرسرعت ثابت شاتل را با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه و ۱۰۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل و نصب و راه‌اندازی به قیمت ۴۲۷٬۰۰۰ تومان دریافت کنید و افزون بر آن از  تخفیف خرید اشتراک سه ماهه سرویس نماوا (به قیمت ۴۲٬۰۰۰ تومان و ارزش واقعی ۷۵٬۰۰۰ تومان) و  تخفیف ویژه برای خرید خط تلفن ثابت شاتل (به قیمت ۵٬۰۰۰ تومان و به ارزش ۲۰۰٬۰۰۰ تومان) برخوردار شوید. همچنین تا پایان مهلت اشتراک سرویس، همه‌ی بسته‌های ترافیک اینترنت شاتل با ۲۰٪ تخفیف برای شما محاسبه خواهد شد. قیمت کل این بسته ۴۷۴٬۰۰۰ تومان (ماهانه۳۹٬۵۰۰ تومان) است.
    نکته: با توجه به این‌که امکان دریافت تخفیف‌های مربوط به سرویس‌های شاتل‌تاک و نماوا بعد از فعال شدن سرویس +ADSL2 وجود خواهد داشت، بخشی از هزینه‌ی بسته که مربوط به این دو سرویس است در مای شاتل دریافت می‌شود.
  • پیشنهاد دوم، مناسب برای کاربران کم‌مصرف همراه با یک‌سال تماشای فیلم و سریال در نماوا با ترافیک رایگان:
    در این پیشنهاد می‌توانید ۱ سال اینترنت پرسرعت ثابت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه و ۱۲ گیگابایت ترافیک بین‌الملل را به قیمت ۱۲٬۰۰۰ تومان دریافت کنید و همچنین از تخفیف ویژه برای خرید ۱۲ ماه اشتراک سرویس نماوا، (به قیمت ۱۳۳٬۰۰۰ تومان و به ارزش واقعی ۲۷۵٬۰۰۰ تومان)، تخفیف ویژه برای خرید خط تلفن ثابت شاتل (به قیمت ۵٬۰۰۰ تومان و ارزش واقعی ۲۰۰٬۰۰۰ تومان) و ۲۰۰۰ امتیاز باشگاه مشتریان شاتل برخوردار شوید. قیمت کلی این بسته ۱۵۰٬۰۰۰ تومان (ماهانه ۱۲٬۵۰۰ تومان) است.
  • پیشنهاد سوم، مناسب برای کاربران کم‌مصرف:
    در این پیشنهاد می‌توانید ۱ سال اینترنت پرسرعت ثابت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه و ۱۲ گیگابایت ترافیک بین‌الملل را به قیمت ۱۲٬۰۰۰ تومان دریافت کنید و در کنار آن از تخفیف ویژه برای خرید 3 ماه اشتراک سرویس نماوا، (به قیمت 42٬۰۰۰ تومان و به ارزش واقعی ۷۵٬۰۰۰ تومان)، تخفیف ویژه برای خرید خط تلفن ثابت شاتل (به قیمت ۵٬۰۰۰ تومان و ارزش واقعی ۲۰۰٬۰۰۰ تومان) و ۲۰۰۰ امتیاز باشگاه مشتریان شاتل برخوردار شوید. قیمت کلی این بسته ۵۹٬۰۰۰ تومان (ماهانه ۵٬۰۰۰ تومان) است.

چند نکته درباره این پیشنهاد:

  •  این سرویس‌ها بسته ترافیک تشویقی شبانه ندارند.
  • به هزینه‌‌ی این سرویس‌­ها مبلغ مالیات بر ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور و هزینه‌ی دایری خط اضافه خواهد شد.
  • با توجه به این‌که امکان دریافت تخفیف‌های مربوط به سرویس‌های شاتل‌تاک و نماوا بعد از فعال شدن سرویس +ADSL2 وجود خواهد داشت، بخشی از هزینه‌ی بسته که مربوط به این دو سرویس است در مای شاتل دریافت می‌شود. بنابراین بعد از فعال شدن سرویس +ADSL2 باید به my.shatel.ir مراجعه و سرویس‌های نماوا و شاتل‌تاک را با تخفیف‌های ویژه دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد با شماره درج شده در وب‌سایت شاتل حاصل فرمایید.

امید است ارایه خدمات به کاربران با بالاترین کیفیت، همچون همیشه بزرگ‌ترین افتخار ما باشد.