پنج‌شنبه 4 مهر 1398
پیشنهادهای دانشجویی نماوا در پاییز تماشایی

پیشنهادهای دانشجویی نماوا در پاییز تماشایی

نماوا  به مناسبت شروع فصل پاییز و بازگشت دوباره دانشجویان به دانشگاه‌ها، تخفیف‌ها و هدایای به ویژه برای دانشجویان، در نظر گرفته است.

بر این اساس تا پایان مهر ۹۸ نماوا هدیه‌ی ویژه‌ای را برای دانشجویان در نظر گرفته است. این هدیه شامل ۵۰٪ تخفیف ویژه برای خرید اشتراک سه‌ماهه‌ی سرویس نماوا و ۱ سال اشتراک سرویس اینترنت پرسرعت ثابت شاتل است که دانشجویان عزیز می‌توانند از سرویس اینترنت برای خود یا دوستان و نزدیکان‌شان استفاده کنند.

افزون بر این همه‌ی کاربران فعلی نماوا نیز می‌توانند در این مدت زمان از ۴۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک سه ماهه برخوردار شوند. این تخفیف ۴۰ درصدی همچنین برای کاربران جدیدی که امکان استفاده از تخفیف دانشجویی را نداشته باشند نیز  قابل استفاده است و کاربران غیردانشجو می‌توانند اشتراک سه ماهه نماوا را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

تخفیف دانشجویی نماوا تنها با ارایه کارت دانشجویی قابل استفاده است.

کد تخفیف ۵۰ درصدی اشتراک سه ماهه ویژه دانشجویان:

STU98

کد تخفیف ۴۰ درصدی اشتراک سه ماهه ویژه سایر کاربران (غیرشاتلی) : 

FALL98

کد هدیه سرویس یک‌ساله اینترنت پرسرعت شاتل (تنها ویژه دانشجویان):

SHANAMAVA98

شیوه استفاده از تخفیف و هدیه دانشجویی

دانشجویان عزیزی که علاقه‌مند به استفاده از این پیشنهاد هستند باید تصویر کارت دانشجویی خود را پس از خرید به نشانی Promotion@namava.ir ایمیل کنند تا درستی اطلاعات ارایه شده، بررسی شود. گفتنی‌ست اگر تا ۷۲ ساعت پس از دریافت اشتراک، اطلاعات کارت دانشجویی به این نشانی ارسال نشود یا مغایرتی در اطلاعات ارسال شده مشاهده شود، حساب کاربری مربوط به اشتراک خریداری شده مسدود و تنها در صورت برطرف شدن ابهام یا مغایرت دوباره فعال خواهد شد.

برای استفاده از کد تخفیف اشتراک سه‌ماهه نماوا پس از دریافت کد می‌توانید به وب‌سایت نماوا مراجعه کنید و پس از ثبت نام و ساخت حساب کاربری در مرحله پرداخت، کد تخفیف خود را وارد کنید. (مشترکین فعلی شاتل میتوانند اشتراک سه ماهه نماوا را با ۴۰ درصد تخفیف مستقیم از سایت مای شاتل خریداری کنند که در این صورت ۳ گیگابایت ترافیک ۵ روزه هدیه نیز به ایشان تعلق خواهد گرفت).

برای دریافت سرویس یک‌ساله‌ی اینترنت پرسرعت شاتل نیز می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید و کد هدیه خود را به همکاران ما در بخش فروش شاتل اعلام کنید تا سرویس اینترنت پرسرعت شاتل برای شما راه‌اندازی شود. (توجه داشته باشید که این کد فقط برای مشترکین جدید و یا مشترکینی که حداقل در یک ماه گذشته مشترک شاتل نبوده اند، قابل استفاده است).

نکته: استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی دانشجویی تنها برای مشتریان جدید و استفاده از تخفیف ۴۰ درصدی هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان فعلی نماوا و برای کاربران همه‌ی اپراتورها امکان‌پذیر است.

نماوا، سرویس آنلاین شاتل برای تماشای جدیدترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی‌ست که دسترسی علاقه‌مندان را به مجموعه‌ی کاملی از هزاران فیلم و سریال امکان‌پذیر می‌کند. این سرویس بخش ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان دارد که با توجه به گزینش و متناسب‌سازی محتواهای آن بر اساس فرهنگ ایرانی، خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها می‌توانند آسوده خاطر فرزندان خود را به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های این بخش دعوت کنند.