یکشنبه 12 دی 1395
shatel

خبر خوش برای مشتریان شاتل در تهران؛ از خدمات درخواست خودرو اسنپ با شرایط ویژه برخوردار شوید!

مشتریان شاتل در شهر تهران، در یکی از سفرهای شهری خود با اسنپ از تاریخ ۱۴ تا ۲۶ دی ۱۳۹۵ از ۳۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی شاتل، بر اساس توافق‌های صورت گرفته با اسنپ (اپلیکیشن درخواست خودرو با موبایل)،‌ مشتریان شاتل در تهران می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف تا سقف ۵۰۰۰ تومان در یکی از سفرهای شهری خود برخوردار شوند.
اسنپ اولین اپلیکیشن درخواست خودرو با موبایل است که نزدیک‌ترین خودروی اسنپ در اطراف شما را شناسایی و به شما معرفی می‌کند.

با استفاده از این اپلیکیشن سفر شما در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه امکان‌پذیر خواهد شد.%d8%b4%d8%a7%d8%aa%d9%84-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be
در این جشنواره به هر یک از مشترکین شاتل کدی اختصاص داده خواهد شد که با ثبت این کد در اپلیکیشن اسنپ خود می‌توانند از این تخفیف برخوردار شوند.
شما برای استفاده از این تخفیف می‌توانید ابتدا کد تخفیف اختصاص یافته به خود را با مراجعه به پنل کاربری‌تان در سایت My.Shatel.ir، دریافت کنید.

سپس به اپلیکیشن اسنپ وارد شوید و پس از مشخص کردن مبدا و مقصد خود و یا در حین سفر، کد تخفیف را با لمس دکمه «کد تخفیف؟» در اپلیکیشن وارد کنید و در نهایت از تخفیف اختصاص یافته بهره‌مند شوید.

برای دریافت این اپلیکیشن به وب سایت اسنپ مراجعه کنید .

امید است ارایه این پیشنهاد بتواند رضایت کاربران عزیز شاتل را فراهم آورد.