چهارشنبه 21 آذر 1397
shatel

همایش شاتل با موضوع “راهکارهای فناوری اطلاعات و مدیریت سازمان” در رشت برگزار شد

همایش‌ «کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان‌ها» صبح روز سه‌شنبه ۲۰ آذر ماه ۹۷ در سالن اجتماعات هتل کادوس شهر رشت با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران کل و مدیران ارشد سازما‌‌ن‌های دولتی و خصوصی و مدیران فناوری اطلاعات این شرکت‌ها برگزار شد.

احمد نخجوانی مدیرعامل، فرهاد سلطانی، مدیر فنی و رضا غلامی، مسئول فروش راهکارهای سازمانی شاتل در این همایش درباره موضوعاتی همچون دیجیتالی شدن مدیریت سازمان‌ها، کاربرد EFQM در مدیریت دیجیتالی سازمان، تبادل تجربیات بین سازمان‌ها، تکنولوژی‌های آینده IT، محافظت از کودکان در اینترنت و معرفی راهکارهای سازمانی شاتل با شرکت‌کنندگان به گفت‌وگو نشستند.

مدیرعامل گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل که در خصوص دیجیتالی شدن سازمان‌ها سخن می‌گفت، در توضیح فرآیند ارایه خدمات شاتل به مشتریان، اظهار کرد: فرآیندهای فروش و بازاریابی از نقطه آغاز تا عملیات پشتیبانی در شرکت شاتل به صورت یک‌پارچه انجام می‌شود. شرکت شاتل  توانسته است که بالاترین سطح رضایت مشتری را کسب کند و این مساله یکی از مزیت‌های رقابتی این شرکت است.

احمد نخجوانی با بیان این‌که در دنیای کنونی مدیران ناگزیر از استفاده از دنیای مجازی هستند، افزود: در حال حاضر دیجیتالی شدن یک «باید» است. مدیران باید استراتژی‌های خود را برای دیجیتالی شدن مشخص و براساس آن، نقشه‌ی راه دیجیتالی شدن را تهیه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان‌ها باید بکوشند از تعریف پروژه‌های بزرگ و طولانی‌مدت پرهیز کنند چرا که پروژه‌های طولانی ما را از دست‌یابی به اهداف کوتاه مدت خود باز می‌دارند.

رضا غلامی، مسئول فروش راهکارهای سازمانی شاتل نیز نیز در این همایش گفت: یکی از مزیت‌های راهکارهای سازمانی شاتل پوشش سراسری خدمات در کشور است. غلامی ضمن معرفی شرکت شاتل به معرفی تجهیزات و زیرساخت‌، شرکای استراتژیک، کانال‌های ارایه خدمات و نقاط تحت پوشش این شرکت پرداخت. وی اضافه کرد: شرکت شاتل بیش‌ترین پهنای باند ورودی در میان شرکت‌های تامین کننده اینترنت کشور را در اختیار دارد.

در بخش دیگر این همایش فرهاد سلطانی، مدیر فنی شاتل، با اشاره به انقلاب اطلاعات، از تلفن به عنوان بزرگ‌ترین اختراع بشر پس از اختراع چاپ در قرن 15 یاد کرد و افزود: اختراع تلفن انقلابی در تاریخ بشر ایجاد کرد که مبنای کار افراد فعال درحوزه IT و موجب ورود کامپیوتر به خانه‌ها شد.

مدیر فنی گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شاتل به موضوع پیش‌بینی مشاغل در بیست سال آینده پرداخت و با بیان مثال‌هایی در مورد پروژه هوش مصنوعی، به ارایه اطلاعات در موضوعاتی همچون موسیقی دکتر لارسون، فناوری بلاکچین، مقیاس تسلط بر اطلاعات، نقش فناوری در انقلاب کشاورزی، مهندسی اجتماعی (social Engineering) و هکرها پرداخت.

سلطانی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به رواج اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری در میان کودکان، راهکارهایی را برای مقابل با این عارضه ارایه کرد.

در پایان این همایش، حاضران در یک جلسه پرسش و پاسخ، نکات و پرسش‌های خود را با نمایندگان شاتل در میان گذاردند و مدیران شاتل به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در زمینه‌های مختلف پاسخ گفتند.