یکشنبه 22 اردیبهشت 1398
هر هفته ۱۰۰ هزار تومان جایزه برای ۱۰۰ نفر به همراه تخفیف ویژه برای خرید اشتراک نماوا در کمپین شوق سحر با نماوا

هر هفته ۱۰۰ هزار تومان جایزه برای ۱۰۰ نفر به همراه تخفیف ویژه برای خرید اشتراک نماوا در کمپین شوق سحر با نماوا

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین شوق سحر با نماوا تا ۱۷ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. شاتل بار دیگر فرصت خرید یا تمدید سرویس نماوا را با شرایط ویژه در کمپین شوق سحر با نماوا برای کاربران فراهم کرده است. کاربران اینترنت پرسرعت ثابت شاتل می‌توانند، از ۲۰ درصد تخفیف‌ ویژه نماوا برای خرید اشتراک‌های ۱ ماهه‌ و ۳۰ درصد تخفیف ویژه برای خرید اشتراک‌های ۳ ماهه‌ی این سرویس بهره‌مند شوند و تازه‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی و محتوای اختصاصی را با ترافیک رایگان در نماوا تماشا کنند.

افزون بر این شرایط ویژه، هدایای هیجان‌انگیزی نیز برای مشتریانی که اشتراک نماوا را برای اولین بار خریداری و یا اشتراک خود را تمدید کنند در نظر گرفته شده است:

  • هر هفته قرعه‌کشی ۱ سکه طلا و ۱ میلیون تومان وجه نقد بین کاربران شاتلی و غیرشاتلی که اشتراک‌های ۶ یا ۱۲ ماهه نماوا را تهیه کنند .
  • هر هفته ۱۰۰ جایزه نقدی ۱۰۰ هزار تومانی به کاربران شاتلی و غیر شاتلی که یکی از اشتراک‌های ۳، ۶ یا ۱۲ ماهه نماوا را تهیه یا تمدید کنند و یا دو نفر از دوستان خود را در پست اینستاگرامی مسابقه شوق سحر با نماوا نام ببرند.

افزون بر این، همه کاربران اینترنت پرسرعت شاتل که در زمان کمپین یکی از اشتراک‌های ۳، ۶ یا ۱۲ ماهه نماوا را خریداری یا تمدید کنند، یک بسته‌ی ترافیک هدیه‌ی ۳ گیگابایتی (با یک سال اعتبار) هدیه خواهند گرفت.

در این مدت زمان اشتراک‌های یک ماهه نماوا تنها به قیمت ۲۰،۰۰۰ تومان و اشتراک سه ماهه این سرویس به قیمت ۴۲،۰۰۰ تومان (ماهانه ۱۴،۰۰۰ تومان) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به این قیمت‌ها افزوده خواهد شد.

استفاده از این تخفیف هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان فعلی نماوا امکان‌پذیر است. یعنی مشتریان فعلی هم می‌توانند برای تمدید اشتراک از این تخفیف ویژه استفاده کنند.

نماوا، سرویس آنلاین شاتل برای تماشای جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌هاست که دسترسی علاقه‌مندان را به آرشیو کاملی از هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر امکان تماشای آنلاین، دانلود این فیلم‌ها در اپلیکیشن و تماشای آن‌ها در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید، نیز امکان دیگری‌ست که بر جذابیت این سرویس می‌افزاید.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک برای خرید اشتراک نماوا، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها در مقایسه با قیمت دی‌وی‌دی‌های ارایه شده در شبکه سینمای خانگی، زحمت آرشیو و نگه‌داری فیزیکی دی وی‌دی فیلم‌ها و سریال‌ها را از دوش خود بردارید و به جای آن به آرشیوی طبقه‌بندی شده، قابل جست‌وجو و در دست‌رس از هزاران فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید.