شنبه 26 اسفند 1396
shatel

هدیه نوروزی شاتل برای مشتریان در سراسر کشور

هم‌زمان با آغاز سال جدید، شاتل هدیه نوروزی سال ۱۳۹۷ را با شادباش به همه مشتریان گران‌قدر خود در سراسر کشور تقدیم می‌کند.
شما می‌توانید با مراجعه به باشگاه مشتریان شاتل از ۲۰۰۰ امتیاز نوروزی اختصاص یافته به خود برای دریافت یکی از هدایای مختلف از سبد خدمات شاتل اقدام کنید:

افزون بر این، شما می‌توانید در صورت تمایل، از امتیازهای تخصیص یافته برای خریداری سایر پیشنهادهای شاتل هم‌چون کد تخفیف در سایت‌های دیجی کالا، علی بابا، جاباما، اسپارد، سینما تیکت، روکولند، اسنپ فود و طاقچه استفاده نمایید. برای فعال سازی کدهای خریداری شده در این بخش باید به سایت مرجع مراجعه کنید.

اگر مایل به استفاده از ترافیک هدیه باشید می‌توانید، پس از دریافت کد اختصاص یافته به خود با مراجعه به پورتال مشتریان شاتل my.shatel.ir در بخش خدمات، منوی کد تخفیف، این کد را وارد کنید و ترافیک هدیه خود را دریافت کنید.

اگر یکی از اشتراک‌های سرویس نماوا را برای هدیه نوروزی خود برگزیده‌اید، پس از دریافت کد تخفیف با ورود به وب‌سایت یا اپلیکیشن نماوا، با انتخاب بخشی که اطلاعات کاربری را نشان می‌دهد و کلیک کردن کارت هدیه، می‌توانید کد تخفیف دریافت شده را وارد کنید. به این ترتیب اشتراک این سرویس برای تماشای رایگان فیلم و سریال برای شما فراهم می‌شود و می‌توانید اوقات فراغت روزهای تعطیل آغاز سال را در کنار خانواده و عزیزان خود با استفاده از این هدیه سپری کنید.

برای فعال سازی اشتراک‌های شاتل اندروید سکیوریتی و کسپرسکی نیز می‌توانید پس از دانلود نرم افزار از مای شاتل کد فعال سازی را وارد کنید.

چند نکته مهم:

  • مهلت استفاده از امتیازهای تخصیص یافته از تاریخ بیست و هشتم اسفند تا سی و یکم فروردین ۹۷ است. پس از تاریخ یاد شده، امتیازهای مصرف نشده منقضی خواهند شد.
  • کاربرانی که قبلا به عضویت باشگاه مشتریان شاتل درآمده باشند و همچنین کاربرانی که تا قبل از ۲۸ اسفند ۹۶ به عضویت باشگاه درآیند، این هدیه را در ۲۸ اسفند ۹۶ دریافت خواهند کرد و می‌توانند آن را تا تاریخ ۳۱ فروردین ۹۷ استفاده کنند.
  • کاربرانی که در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۷ فروردین ۹۷ به عضویت باشگاه درآیند، این هدیه را در ۸ فروردین ۹۷ دریافت خواهند کرد و می‌توانند آن را تا تاریخ ۳۱ فروردین ۹۷ استفاده کنند.
  • اشتراک نماوا برای مشتریانی که در حال حاضر مشترک نماوا هستند، بلافاصله پس از اتمام زمان اشتراک دوره فعلی‌شان قابل استفاده خواهد بود، مشروط بر آن‌که در مدت زمان یاد شده کد هدیه را دریافت کنند.
  • هدیه یاد شده به مشتریانی اختصاص خواهد یافت که در زمان تخصیص هدیه، در حال استفاده، یا قطع به علت اتمام ترافیک و یا قطع به علت بدهی باشند.

این هدیه به مشتریان شاتل در سراسر کشور اختصاص خواهد یافت.
با آرزوی نوروزی پیروز و سالی سرشار از شادمانی، موفقیت و امید
گروه شرکت‌های شاتل

لینک دانلود اپلیکیشن نماوا
لینک دانلود اپلیکیشن مای شاتل
لینک عضویت در باشگاه مشتریان شاتل