جمعه 22 آذر 1398
هدایای ویژه شاتل به مشتریان به مناسبت شانزدهمین سال‌روز تاسیس این مجموعه

هدایای ویژه شاتل به مشتریان به مناسبت شانزدهمین سال‌روز تاسیس این مجموعه

گروه شرکت‌های شاتل در شانزدهمین سال‌روز تاسیس این مجموعه به پاس شانزده سال همراهی و حمایت کاربران، هدایای ویژه‌ای را برای همه اعضای باشگاه مشتریان شاتل در نظر گرفته است.

هدیه شاتل ویژه‌ی همه اعضای باشگاه مشتریان:

همه کاربران اینترنت ثابت شاتل، تنها با عضویت در باشگاه مشتریان می‌توانند، از ۱۰۰۰ امتیاز ویژه برای استفاده از پیشنهادهای این باشگاه بهره‌مند شوند. این هدیه در ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۳ آذر برای همه‌ی اعضای باشگاه فعال می‌شود. (مهلت استفاده از این امتیاز ۱۵ روز از زمان تخصیص خواهد بود.)

هدیه شاتل به مشتریان وفادار و پرسابقه:‌

برای مشتریان پرسابقه‌ی شاتل نیز که سال‌های بیشتری در خانواده‌ی بزرگ شاتل حضور داشته‌اند یک قرعه‌کشی ویژه در نظر گرفته شده است:

به ۱۶ نفر از قدیمی‌ترین مشتریان شاتل با یک همراه، به قید قرعه بلیت نمایش موزیکال مری‌پاپینز  هدیه خواهد شد. برندگانی که ساکن شهرهایی غیر از تهران باشند، در صورت تمایل می‌توانند به جای این هدیه بسته‌ی ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل و یا اشتراک ۶ ماهه سرویس نماوا را هدیه بگیرند.

ارزش‌مندترین و بی‌مانندترین پاداش، برای ۱۶ سال تلاش شبانه‌روزی مجموعه شاتل در ارایه خدمات شایسته به مشتریان، به دست آوردن خانواده بی‌نظیری از کاربران اینترنت پرسرعت کشور بوده است که همواره حمایت و حسن نظر خود را بی‌شائبه به شاتل ارزانی کرده‌اند.

قدردان ۱۶ سال همراهی و اعتماد شما هستیم.