دوشنبه 20 بهمن 1393
shatel

نسخه جدید اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران شاتل ارایه شد

نسخه جدید اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران شاتل برای مدیریت حساب کاربران ارایه شد.
به گزارش روابط عمومی شاتل، مشترکین ADSL و دیگر خدمات شاتل با استفاده از این اپلیکیشن که روی نسخه‌های 2.3 و بالاتر سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است، می‌توانند خدمات دریافتی خود از شاتل را مدیریت کنند.
کاربران شاتل می‌توانند با استفاده از نسخه جدید عرضه شده این اپلیکیشن اندرویدی، اطلاعات و شناسنامه ی سرویس خود را در اختیار داشته باشند.
نمایش گزارش مصرف مشترک به صورت نمودار، ارسال پیغام به صورت گروهی یا تکی برای مشترکین به صورتPush Notification، تمدید سرویس مشترک از طریق USSD، نمایش وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن مودم مشترک و نمایش سوابق مالی مشترک از جمله امکانات این اپلیکیشن اندرویدی است.
در نسخه به روز شده این اپلیکیشن امکان نمایش مشخصات VoIP مشترک به همراه ریزمصرف مشترک که با کدام شماره به چه مقدار زمان صحبت کرده، نمایش مشخصات Calling Card مشترک به همراه ریزمصرف مشترک که با کدام شماره به چه مقدار زمان صحبت کرده و نمایش وضعیت نرم‌افزار امنیتی کسپرسکی مشترک فراهم شده است.
از دیگر امکانات اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران شاتل، نمایش پیام‌های ارسالی از سوی شاتل مانند پیام‌های پروموشن‌ها یا اطلاعیه‌ها، نمایش گزارش مصرف روزانه و امکان ارسال تیکت به بخش فنی یا فروش شاتل به شمار می‌رود.
مشترکین شاتل می‌توانند نسخه اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران این شرکت را از این لینک یا وب سایت کافه بازار دریافت و نصب کنند.