یکشنبه 29 دی 1398
shatel

فیلم سینمایی جوکر با دوبله اختصاصی نماوا در پردیس چارسو

فیلم سینمایی پرافتخار جوکر ، روز پنج‌شنبه ۲۶ دی ماه با دوبله‌ی اختصاصی نماوا ( تماشای آنلاین فیلم و سریال ) و با حضور هنرمندان و مهمانان ویژه در پردیس سینمایی چارسو به نمایش درآمد. این اکران با حضور گویندگان فیلم نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند و جمعی دیگر از هنرمندان سرشناس دوبله و سینما در سانس ۱۸ تا ۲۰ سالن‌ شماره ۱ پردیس چارسو انجام شد.

پیش از اکران فیلم در مراسمی با اجرای افشین زی‌نوری (گوینده و بازیگر)، گویندگان این اثر معرفی و تیزر معرفی فیلم نمایش داده شد.

همچنین در بخشی از این برنامه، خسرو خسروشاهی از مفاخر دوبله‌ی ایران و گوینده‌ی شخصیت جوکر، درباره مراحل دوبله‌ی فیلم و نحوه‌ی صداگذاری‌ها صحبت کرد و از ظرافت‌های دوبله‌ی این اثر شامل تغییر، افزودن و متناسب‌سازی صداها و موزیک‌ متن فیلم در نسخه فارسی شده، سخن گفت.

خسرو خشروشاهی، حسین شایگان، سیامک اطلسی، افشین زی‌نوری، بهمن هاشمی، فرزاد حسنی، ابوالحسن تهامی، سبحان اکرامی و خشایار شمشیرگران از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

این فیلم در ۱۱ رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌است.

خبر هیجان‌انگیز دیگر برای علاقه‌مندان فیلم و سینما آن‌که نماوا به زودی در برنامه‌هایی مشابه نسخه‌ی دوبله شده‌ی مطرح‌ترین فیلم‌های روز سینمای جهان را به روی پرده سینما خواهد برد و در هر اکران علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه بلیت در سالن نمایش این فیلم‌‌ها حاضر شوند و لذت تماشای بزرگ‌ترین آثار سینمایی جهان را در سالن سینما تجربه کنند. بخش جذاب این خبر، دوبله‌ی اختصاصی و فاخر نماوا برای هر اثر خواهد بود که می‌تواند تماشای فیلم‌ها را برای تماشاگر ایرانی دلپذیرتر کند.

در هر برنامه نیز علاقه‌مندان فرصت خواهند یافت تا از نزدیک با هنرمندان مورد علاقه‌ی خود و دست‌اندرکاران دوبله کشور ملاقات و گفت‌وگو کنند. به زودی اخبار مربوط به برنامه‌های آتی، زمان و محل اکران هر فیلم به اطلاع علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌‌های غیرایرانی خواهد رسید.