شنبه 21 دی 1392
shatel

فرصت استثنایی حضور در جشنواره زمستانی شاتل را از دست ندهید!

جشنواره زمستانی شاتل با شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه برای مشتریان جدید و فعلی در سراسر کشور برگزار می‌شود. شرکت در این جشنواره شرایط استثنایی را برای خرید سرویس ;‌های اینترنت پرسرعت شاتل در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
کلیه مشتریانی که در طول دوره جشنواره، سرویس‌های 1،2،4،6 و 8 مگابیت بر ثانیه (Mbps) را به همراه مودم از شاتل خریداری کنند، بسته به مدت زمان سرویس خریداری شده (و وجود امکانات مخابراتی در شهرها و مراکز مخابراتی مختلف) از تخفیف‌های ویژه نصب و راه‌اندازی و ترافیک اضافی رایگان برخوردار خواهند بود. همچنین، در این جشنواره تخفیف‌های ویژه‌ی نصب و راه‌اندازی برای مشتریان جدید سرویس‌های ویژه (ART) شاتل در شهر تهران در نظر گرفته شده است.
افزون بر این، کلیه مشتریان فعلی سرویس‌های Eco و Eco Office شاتل می‌توانند در مدت زمان برگزاری جشنواره به ازای خرید هر بسته ترافیکی 1GB، یک بسته رایگان 1GB هدیه بگیرند.
این جشنواره در کلیه ;‌ی شهرها در سراسر کشور به جز شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، یاسوج، گچساران، بروجن، شهرکرد خواهد بود. این فرصت استثنایی برای مشتریان جدید از تاریخ 21 دی 1392 تا 14 بهمن 1392 و برای مشتریان فعلی از تاریخ 21 دی 1392 تا پایان روز 3 بهمن 1392 خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ و یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید. برای دریافت اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور این‌جا کلیک کنید.
امید است این شرایط، بتواند خشنودی بیش از پیش مشتریان جدید و فعلی خانواده ;‌ی بزرگ شاتل را فراهم سازد.
با سپاس امور مشترکین شاتل