شنبه 10 مهر 1395
shatel

فرصتی استثنایی در جشنواره لبخند پاییزی شاتل

جشنواره لبخند پاییزی شاتل از تاریخ 11 تا 30 مهر با پیشنهادهای باورنکردنی در اختیار مشریان جدید شاتل خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شاتل، افزون بر شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ای که هم اکنون برای خرید سرویس‌های شاتل برای مشتریان وجود دارد، شرایط جذاب استثنایی دیگری برای مشتریان جدید شاتل در نظر گرفته شده است.
در مدت زمان برگزاری این جشنواره، مشتریان می‌توانند 18 ماه اینترنت پرسرعت تا ١٦مگابیت بر ثانیه را با 144 گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی قیمت استثنایی 90،400 تومان دریافت کنند. این پیشنهاد می‌تواند برای مشتریانی که به سرویسی با قیمتی بسیار مناسب و ترافیک مصرفی بالا نیاز دارند، بسیار جذاب باشد.
افزون بر این مشتریانی که در کنار این شرایط کم‌نظیر به مودم نیز نیاز دارند، می‌توانند همین بسته را به همراه مودم تک پورت بی‌سیم زایکسل به قیمت 131،000 تومان دریافت کنند.
گفتنی‌ست هزینه مالیات بر ارزش افزوده به قیمت نهایی این بسته‌ها افزوده خواهد شد. همچنین حداقل سرعت دانلود سرویس‌های ارایه شده در این جشنواره، 128Kbps است.

برای مشاهده جزییات دیگر سرویس‌های جشنواره پاییزی شاتل به این آدرس مراجعه فرمایید.
متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز فیروزکوه و سلماس می‌توانند از پیشنهادهای ارایه شده در این جشنواره بهره‌مند شوند.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این باره می‌توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره سراسری 1525 یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرید. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از این‌جا در دسترس است.
خرید آنلاین