دوشنبه 21 اردیبهشت 1394
shatel

عرضه امکانات جدید روی اپلیکیشن اندرویدی مدیریت حساب کاربری شاتل

اپلیکیشن اندرویدی مدیریت حساب کاربری شاتل (My.Shatel.ir) ویژه نسخه‌های ۴ و بالاتر سیستم عامل اندروید، با افزودن امکانات جدید به روز شد.
به گزارش روابط عمومی شاتل، مشترکان اینترنت پرسرعت و دیگر خدمات متنوع شاتل از این پس می‌توانند علاوه بر مدیریت خدمات دریافتی خود از طریق اپلیکیشن اندرویدی MyShatel App.، از امکان خرید ترافیک و پرداخت آنلاین صورت‌حساب نیز بهره‌مند شوند.
نسخه به روز شده این نرم‌افزار به صورت خودکار روی دستگاه‌های اندرویدی کاربرانی که قبلا آن را نصب کرده‌اند، آپلود خواهد شد و کاربران جدید نیز می‌توانند نسخه جدید را از این لینک یا وب‌سایت کافه بازار دریافت و نصب کنند.
کاربران شاتل می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، اطلاعات و شناسنامه سرویس خود را در اختیار داشته باشند. همچنین نمایش گزارش مصرف مشترک به صورت نمودار، ارسال پیغام به صورت گروهی یا تکی برای مشترکان به صورتPush Notification، تمدید سرویس مشترک از طریق USSD، نمایش وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن مودم مشترک و نمایش سوابق مالی مشترک و امکان خرید ترافیک و پرداخت آنلاین از جمله امکانات این اپلیکیشن اندرویدی است.
نمایش پیام‌های ارسالی از سوی شاتل مانند پیام‌های پروموشن‌ها یا اطلاعیه‌ها، نمایش گزارش مصرف روزانه و امکان ارسال تیکت به بخش فنی یا فروش شاتل از دیگر امکانات اپلیکیشن اندرویدی حساب کاربری شاتل، به شمار می‌رود.