دوشنبه 24 اردیبهشت 1397
shatel

شاتل برای پنجمین بار در جشنواره برترین برندهای محبوب مصرف‌کنندگان شرکت می‌کند

جشنواره برند محبوب که برای پنجمین سال متوالی با هدف ارج نهادن به حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود، از نیمه بهمن ۱۳۹۶ آغاز شده است.

این جشنواره هدایای ویژه‌ای به قید قرعه (20 گوشی موبایل هوشمند و 20 تبلت) به هواداران برندهای محبوب که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، اهدا خواهد کرد.

در این جشنواره، مصرف‌کنندگان به‌عنوان مهم‌ترین تصمیم‌گیران و داوران، در انتخاب برندهای محبوب خود مشارکت خواهند داشت و می‌توانند به مدت ۴ ماه به برند‌های مورد علاقه خود رای دهند.

شرکت شاتل نیز همچون سال‌های گذشته با هدف ارزیابی عملکرد خود در آفرینش لبخند رضایت بر لبان مشتریان در این نظرسنجی مردمی حضور یافته است. شرکت در این نظرسنجی، فارغ از رای دادن به هر برند، می‌تواند راه‌حلی هوشمندانه در تحقق اهداف این جشنواره برای ارایه‌ی خدماتی شایسته به مشتریان و ارج نهادن به حقوق آنان باشد. از این رو از همه شما دوستان گران‌قدر صمیمانه دعوت می‌کنیم با حضور در این نظرسنجی در به وجود آوردن چشم‌اندازی دقیق و واقعی از میزان محبوبیت برند شاتل در میان کاربران، به ما کمک کنید.

شما می‌توانید برای شرکت در این نظر سنجی و رای دادن به شرکت شاتل یا هر یک از برندهای محبوب خود از طریق این آدرس برای ثبت نام اقدام فرمایید و سپس در لینک خدمات اینترنت پرسرعت به برند محبوب خود رای دهید.

گفتنی‌ست در این دوره برای رفاه حال رای دهندگان فرآیند ثبت‌نام و رای دهی از طریق یک بات تلگرامی هم انجام می‌شود که شما می‌توانید از طریق این لینک به آن دسترسی داشته باشید. برای شرکت در این نظرسنجی به کم‌تر از ۵ دقیقه زمان نیاز دارید.

اعتماد و همراهی شما همواره بزرگ‌ترین دستاورد و پشتوانه ما بوده است.