سه‌شنبه 6 آبان 1399
شاتل همچنان دارنده بالاترین سطح رضایت‌ کاربران با فاصله چشم‌گیر از شرکت‌های همکار

شاتل همچنان دارنده بالاترین سطح رضایت‌ کاربران با فاصله چشم‌گیر از شرکت‌های همکار

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل موفق شد در نتایج طرح رضایت‌سنجی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نیم‌سال اول ۹۹ بالاترین نمره‌ی رضایت کاربران را با فاصله زیاد در میان همه‌ی دارندگان پروانه FCP به خود اختصاص دهد.

این دستاورد ارزشمند را که نتیجه اعتماد کاربران عزیز و همت شبانه‌روز اعضا این مجموعه در جلب رضایت کاربران است، به همراهان همدل و نکته‌سنج خود تبریک می‌گوییم.

امیدواریم که در سایه این همراهی بتوانیم با ارایه خدماتی در خور توقع و نیاز شما، همچنان رضایت بیش از پیش کاربران را در کارنامه خود بگنجانیم و بخش کوچکی از این همدلی را پاسخ گوییم.

بر اساس این نظرسنجی که میزان رضایت کاربران از اپراتورهای اینترنت پرسرعت ثابت را بین ماه‌های فروردین تا شهریور ۹۹ نشان می‌دهد، شاتل موفق شده است بیشترین میزان رضایت کاربران را به دست آورد. (می‌توانید جزییات امتیازهای کسب شده‌ی شاتل و سایر اپراتورها را در جدول منتشر شده در سامانه ارزیابی میزان رضایت کاربران مشاهده فرمایید.)

طرح رضایت‌سنجی کاربران به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره‌های مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار می‌شود و در آن کاربران، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارایه کننده‌ی اینترنت پرسرعت، اینترنت بی‌سیم ثابت و ارتباطات ماهواره‌ای را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات  شاتل در دوره‌های مختلف برگزاری این نظرسنجی همواره موفق به دریافت بالاترین نمره رضایت کاربران شده است.