سه‌شنبه 9 مرداد 1397
شاتل موبایل طرح جدید اینترنت رایگان ارائه کرد

شاتل موبایل طرح جدید اینترنت رایگان ارائه کرد

شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای حجم اینترنت رایگان  3G و 4G به ازای برقراری دقایق مکالمه برای مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های خود تا پایان تابستان 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های شاتل موبایل تا پایان جمعه 30 شهریور، در هر هفته ای که حداقل 30 دقیقه تماس خروجی خارج از شبکه برقرار کرده باشند؛ تا سقف ۲۰ گیگابایت بسته اینترنت  3G و 4G با پوشش سراسری در هفته بعد دریافت می‌کنند.

براساس این گزارش، مشترکین این اپراتور به صورت هفتگی و در صورت برقراری حداقل 30 دقیقه مکالمه خارج از شبکه طی یک هفته، 800 مگابایت اینترنت همراه 7 روزه در طی هفته بعد، در ازای 61 الی 120 دقیقه مکالمه طی یک هفته، ۵/1 گیگابایت ترافیک  3G و 4G در هفته بعد و با برقراری 121 الی 180 دقیقه مکالمه، ۵/3 گیگابایت اینترنت هفتگی و در صورت برقراری بیش از 181 دقیقه مکالمه، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه ۷ روزه در هفته بعد روی سیم کارت شاتل موبایل خود دریافت می کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل و انتخاب و خرید سیم کارت شاتل با پیش شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 موفق به دریافت “پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه” (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری “شاتل موبایل” شد.

شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیش‌شماره 0998 و کد 1 در سراسر کشور ارائه می‌کند.