پنج‌شنبه 13 تیر 1398
شاتل برای چندمین سال پیاپی عنوان برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور را به خود اختصاص داد

شاتل برای چندمین سال پیاپی عنوان برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور را به خود اختصاص داد

شاتل برای چندمین سال پیاپی موفق شد، در ارزیابی‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عنوان اپراتور برتر را در زمینه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت ثابت به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این ارزیابی‌ها در شش ماهه دوم سال ۹۷ و برای شفاف‌سازی وضعیت موجود اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات، تقویت فضای رقابتی میان اپراتورها و ارتقای کیفیت خدمات انجام شده است. در این ارزیابی، شرکت‌های شاتل، آسیاتک و رهام داتک به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری رگولاتوری، با اعلام این خبر، درباره شاخص‌های ارزیابی اپراتورها گفت: اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات در دو بعد مشتری و رگولاتوری ارزیابی شده‌اند که البته شاخص‌های مربوط به مشتری وزن بیشتری در این ارزیابی داشته است.

وی افزود: اپراتورها در بعد مشتری با شاخص‌های عملکردی، رضایت مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی مشتری و در بعد رگولاتوری با شاخص‌های میزان پای‌بندی به قوانین و مقررات، تعهدات توسعه و اجرا، تعهدات مالی و ارزیابی‌های ادارات کل تنظیم مقررات مناطق سنجیده شده‌اند.

شاتل این موفقیت را که حاصل همت و عزم همه‌ی اعضای این مجموعه و اعتماد و همراهی مشتریان عزیز بوده‌ است به همه‌ی اعضای این خانواده بزرگ تبریک می‌گوید.