یکشنبه 19 آبان 1392
shatel

شاتل برای چندمین بار برترین اپراتور اینترنتی کشور شد

همان‌گونه که می‌دانید در تمام سال‌های ارزیابی اپراتورهای PAP که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به صورت سالانه انجام می‌شده، شرکت شاتل به عنوان اپراتور برتر انتخاب شده است. گفتنی‌ست، از این پس سازمان تنظیم مقررات این ارزیابی را به صورت ماهانه انجام خواهد داد و طی اولین ارزیابی که در شهریور ماه انجام شده بود، شرکت شاتل همانند همیشه به عنوان برترین اپراتور اینترنتی کشور شناخته شده است.
علی‌اصغر عمیدیان، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر اعلام کرده که این ارزیابی براساس میزان كیفیت خدمات ارایه شده، میزان پای‌بندی و تعهد اپراتورها به قوانین و مقررات و مصوبات كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مفاد پروانه مربوطه، شكایت ثبت شده از سوی مشتركین، نحوه پاسخ‌گویی و رسیدگی به شكایات از سوی اپراتور، نحوه تعامل با رگولاتوری، فراهم‌آوردن یا تكمیل سامانه‌های پشتیبانی، نظارتی و سنجش كیفیت از سوی اپراتور و ایجاد دسترسی لازم به این سامانه‌ها برای رگولاتوری در پایان شهریور ماه انجام شده است.
رگولاتوری در گزارش نتایج این ارزیابی از میان 12 شرکت ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) به معرفی چهار شرکت برتر پرداخته که براساس آن شرکت‌های شاتل، پیشگامان توسعه ارتباطات، پارس آنلاین و آسیاتک، به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند. برای اطلاع بیشتر، می‌توانید به سایت‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس https://www.ict.gov.ir/fa/news/9123 مراجعه فرمایید.