یکشنبه 20 اردیبهشت 1394
shatel

سخنرانی احمد نخجوانی در جمع دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد:متاسفانه در مخابرات یک نفر تصمیم‌گیرنده نیست

مدیر عامل شاتل گفت: چالش‌های متعددی که با شرکت مخابرات ایران برای توسعه سرویس‌های خود داریم اما متاسفانه در مخابرات یک نفر تصمیم‌گیرنده نیست.
وی که در جمع دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی مرکز تهران جنوب با موضوع تجارت فناوری اطلاعات سخنرانی می‌کرد، در پاسخ به سوالی درخصوص توقف ارایه سرویس‌های شاتل در برخی مراکز مخابراتی افزود: رگولاتوری لایسنس فروش ADSL را در اختیار شرکتی قرار داده که خودش رقیب شرکت‌های اینترنتی است و ما امکانات را در مراکز مخابراتی نصب می‌کنیم که مخابرات رقیب ما هستند.
نخجوانی اظهار داشت: پنج سال قبل شرکت مخابرات استان مازندران را برای مشارکت با شاتل قانع کردیم و نتایح حاصل از آن برای کشور درخشان است. به طوری‌که ضریب نفوذ اینترنت در مازندران یک سر و گردن بالاتر از تهران است.
وی افزود: روند مشارکت و همکاری مخابرات مازندران تا به آن جا پیش رفته که بر بستر فیبرنوری نیز سرویس می‌دهیم و هزینه سرویس‌ها نیز در این استان پایین‌تر از کل ایران است.
به گفته نخجوانی، در مدل مشترکتی شاتل با مخابرات مازندران، درآمد تضمین شده مخابرات در سال جاری حداقل هشت میلیارد تومان است و به دنبال توسعه الگوی مشارکت با بقیه استان‌ها هستیم.