دوشنبه 8 تیر 1394
shatel

سایت اخبار ورزشی Cup.ir یک ساله شد

سایت اخبار ورزشی Cup.ir در زیرمجموعه خدمات محتوایی عرضه شده روی پورتال شاتل‌لند یک سالگی فعالیت خود را جشن گرفت.
به گزارش روابط عمومی شاتل، این مراسم شب گذشته با حضور مهدی تاج، رییس سازمان لیگ فوتبال، محمدحسن شانه‌ساززاده، رییس هیات مدیره شاتل و دست‌اندرکاران این سایت برگزار شد.

این سایت یک سال پیش در روز هفتم تیر ماه 93 راه‌اندازی شد و در این مدت کوتاه با انتشار اخبار اختصاصی و لحظه به لحظه از مسابقات ورزشی مختلف به ویژه اخبار مرتبط با فوتبال توانست جایگاه مطلوبی را در میان رسانه‌های ورزشی به خود اختصاص دهد.
وب‌سایت کاپ با خط مشی رسانه‌ای خبری- تحلیلی و تلاش مجموعه‌ای از خبرنگاران و فعالان با تجربه و کارآمد حوزه ورزش فعالیت خود را آغاز کرد و در تلاش است در زمینه‌های مختلف ورزشی محتوای صحیح، جذاب و مورد علاقه کاربران را در سریع‌ترین زمان ممکن تولید و منتشر کند.
درحال حاضر، ویدیو کاپ، پیشخوان مطبوعات داخلی و خارجی، گالری تصاویر، استودیو کاپ، ویدیوهای کاربران، رادیو کاپ، پخش نتایج زنده و نوستالژی از مهمترین بخش‌های این سایت خبری ورزشی هستند و علاوه بر مصاحبه‌ها و خبرهای مربوط به مسابقات داخلی و خارجی در تلاش است تا بخش‌های جذاب دیگری از محتوای ورزشی جامع و روزآمد را در اختیار علاقه‌مندان حوزه ورزش قرار دهد.