دوشنبه 23 تیر 1393
shatel

زمان و شیوه اعلام اسامی برندگان نهایی جام شاتل

مراسم پایانی جام شاتل برای اعلام نام برندگان نهایی، روز دوشنبه سیزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.مفتخریم به اطلاع همه شرکت کنندگان در مسابقات جام شاتل برسانیم، با پایان یافتن مسابقات جام جهانی و مشخص شدن امتیاز کامل همه کاربران، فهرست اسامی دوستانی که به حداقل امتیاز 100 دست یافته و مشمول حضور در قرعه‌کشی نهایی شده‌اند، مشخص شده است.
قرعه کشی نهایی این جام در روز سیزدهم مرداد 1393 با حضور برخی از چهره‌های شناخته شده جامعه فوتبال کشور، نمایندگان رسانه‌های جمعی و منتخبی از شرکت کنندگانی که بالاترین امتیازها را در این جام به دست آورده‌اند، برگزار خواهد شد.
در این مراسم ضمن اهدای جوایز به پنج نفر برتر جام شاتل و ده نفر از برگزیدگان مسابقات جام فوتبال فانتزی، قرعه کشی نهایی برای اهدای خودروی X33 به برنده خوش شانس این مسابقه، انجام خواهد شد.
در پایان از همه کاربرانی که با حضور فعال و پرنشاط خود به این مسابقات رونق و اعتبار بخشیدند، صمیمانه سپاس گزاریم. برگزاری این جام فرصت مغتنمی برای آشنایی بیش‌تر با ورزش‌دوستان و نیازهای اینترنتی آنان در اختیار شاتل قرار داد که امیدواریم بتواند بستری مناسب برای بهبود و گسترش دامنه خدمات برای این کاربران فراهم سازد.
با آرزوی موفقیت و شادمانی گروه شرکت‌های شاتل