شنبه 28 تیر 1399
روزهای نو با پیشنهاد تابستانی شاتل

روزهای نو با پیشنهاد تابستانی شاتل

تابستان متفاوت امسال را با پیشنهاد تکرارنشدنی شاتل، لذت‌بخش و به یادماندنی کنید.

این‌ روزها به دلیل بالا رفتن حجم فعالیت‌های آنلاین و گران شدن هزینه‌ی بسته‌های همراه، نیاز به یک اینترنت ثابت با کیفیت و مناسب بیش از پیش احساس می‌شود. حتا اگر تا کنون کاربر یک سرویس ثابت اما بی‌کیفیت بوده‌اید، وقت آن است که با یک تغییر هوشمندانه، اپراتور خود را تغییر دهید و بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس موجود را با هزینه‌ای مناسب به خانه بیاورید.
شاتل در یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای اعضای جدید، یک سرویس اینترنت با حجم ترافیک بالا و قیمت مناسب را به همراه سرویس سرگرمی و تماشای فیلم نماوا در قالب یک بسته‌ی هیجان‌انگیز و مقرون به صرفه در اختیار کاربران جدید می‌گذارد:

سه ماه اینترنت پرسرعت شاتل، تا ۸ مگابیت بر ثانیه با آستانه‌ی مصرف ماهانه ۳۵۰ گیگابایت (۱۷۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل در ماه و ۵۲۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل در ۳ ماه)، ۳ ماه اشتراک سرویس نماوا برای تماشای فیلم و سریال با ترافیک رایگان به قیمت استثنایی ماهانه ۵۳٬۰۰۰ تومان (۱۵۹٬۰۰۰ تومان برای سه ماه اشتراک) تومان

به مشتریان ارایه می‌شود.
با خرید این بسته می‌توانید به سرویس اینترنتی با ویژگی‌های منحصر به‌فرد و دنیایی از فیلم و سرگرمی در وب‌سایت نماوا دست یابید. افزون بر این ترافیک اینترنت شما برای تماشای فیلم و سریال‌های نماوا مصرف نمی‌شود؛ به این معنی که پس از فعال کردن اشتراک می‌توانید بدون کاسته شدن از حجم ترافیک اینترنت، نامحدود و بی‌وقفه به تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌تان در نماوا بنشینند.
چند نکته درباره این پیشنهادها:

  •  آستانه مصرف ماهانه سرویس ۳۵۰ گیگابایت ترافیک داخلی معادل ماهانه ۱۷۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل است. به عبارت دیگر حجم ترافیک این سرویس در مجموع ۵۲۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل برای سه ماه است.
  • هزینه‌ی نصب و دایری خط و هزینه‌ی مالیات بر ارزش افزوده به قیمت نهایی بسته افزوده می‌شود.
  • شما می‌توانید پس از راه‌اندازی سرویس برای فعال شدن سرویس نماوا وارد پورتال کاربران شاتل به نشانی my.shatel.ir شوید و کد هدیه‌ی اشتراک سه ماهه این سرویس را از بخش خدمات شاتل > نماوا، کپی و در قسمت کد هدیه در وب‌سایت نماوا وارد کنید تا اشتراک‌تان فعال شود.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش این بسته‌ها می‌توانید به بخش سفارش آنلاین در وب‌سایت شاتل مراجعه یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.