چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398
روزهای خوش بهار را با پیشنهادهای شاتل شیرین‌تر کنید

روزهای خوش بهار را با پیشنهادهای شاتل شیرین‌تر کنید

بهار را با پیشنهادهای شگفت‌انگیز شاتل، زیباتر کنید. از ۳ تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانید پیشنهاد هیجان‌انگیز شاتل را با تخفیف‌های ویژه تهیه کنید.

یک سال اینترنت پرسرعت ثابت با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه و ۴۸۰ گیگابایت ترافیک داخلی

در این پیشنهاد اشتراک یک‌ساله اینترنت پرسرعت با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه به همراه ۴۸۰ گیگابایت ترافیک داخلی (یا ۲۴۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل)، با قیمت استثنایی ماهانه ۲۵٬۰۰۰ تومان به مشتریان جدید شاتل ارایه می‌شود.

این پیشنهاد ویژه مشتریانی‌ست که به انتخاب سرویس‌هایی با سرعت‌های بالا و قیمت مناسب‌ علاقه‌مندند.

خرید سرویس نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) با ۳۰درصد تخفیف

افزون بر این به مشتریانی که بسته‌ی پیشنهادی یاد شده را خریداری کنند، پیشنهاد ویژه‌ی دیگری نیز برای خرید اشتراک نماوا (خدمات ویژه‌ی تماشای آنلاین فیلم و سریال) ارایه می‌شود. این مشتریان می‌توانند در صورت تمایل اشتراک‌های ماهانه، سه‌ماهه، شش ماهه یا دوازده ماهه‌ی این سرویس را با ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند و به صورت نامحدود و با ترافیک رایگان از تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ی خود لذت ببرند.

چند نکته درباره این پیشنهاد:

  • نصب و راه اندازی این سرویس‌ در بازه زمانی ۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۸ رایگان است.
  • به هزینه‌‌ی این سرویس­‌ها مبلغ مالیات بر ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور اضافه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و یا شماره ۱۵۲۵ در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و مازندران تماس حاصل فرمایید.

برای خرید این سرویس همچنین می‌توانید به قسمت سفارش آنلاین خدمات +ADSL2 بر روی سایت شاتل (www.shatel.ir)‌ مراجعه کنید و با انتخاب سرویس Fairlight8192‌ درخواست خود را برای استفاده از شرایط این پیشنهاد شگفت‌انگیز ثبت کنید.

امید است ارایه خدمات به کاربران با بالاترین کیفیت، همچون همیشه بزرگ‌ترین افتخار ما باشد.