شنبه 21 شهریور 1394
shatel

در مسابقه سوپر گل کاپ گل بزنید و جایزه بگیرید!

سایت خبری- تحلیلی کاپ از طرفداران بازی‌های FIFA 2015 و PES 2015 دعوت کرده است تا در نخستین مسابقه «سوپر گل کاپ» شرکت کنند و جایزه بگیرند.
در نخستین دوره برگزاری این مسابقه طرف‌داران بازی‌های FIFA 2015 و PES 2015 می‌توانند با ضبط و ارسال زیباترین گل‌های خود در کنسول‌های بازی XBox one ،PS4 و PC در قرعه‌کشی سه بازی اوریجینال به انتخاب خودشان شرکت کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه سوپر گل کاپ می‌توانند بعد از ثبت‌نام رایگان در سایت کاپ، ویدیوی‌ خود را در سایت آپلود کرده و شانس خود را امتحان کنند.
بعد از اتمام زمان مسابقه ١٠ ویدیوی برتر ارسالی کاربران توسط داوران سایت کاپ انتخاب و در سایت به نمایش گذاشته می‌شود و بعد از یک هفته سه برنده خوش‌شانس به انتخاب کاربران معرفی خواهند شد.
شرایط شرکت در مسابقه سوپر گل کاپ به این صورت است که زیباترین گل در بازی‌های FIFA 2015 یا PES 2015 در کنسول‌های Xboxone، PS4 یا PC با مدت زمان حداکثر یک دقیقه با کیفیت مناسب برای پخش ضبط شود.
١٠ ویدیوی برتر این مسابقه که از ٢٠ شهریور ماه ٩۴ آغاز خواهد شد و تا ٢٠ مهر ماه ٩۴ ادامه خواهد داشت، ٢۵ مهر ماه ٩۴ اعلام خواهد و سه برنده اصلی مسابقه به انتخاب کاربران اول آبان ماه ٩۴ معرفی خواهند شد و جوایز برندگان حداکثر تا ٣٠ آبان ماه ارسال می‌شود.