چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391
shatel

دریافت تقدیرنامه یک ستاره برای جایزه ملی کیفیت (ICTINQA)

روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌زمان با برگزاری جشنواره اپراتورهای برتر، مراسمی برای اهدای جایزه ملی کیفیت (ICTINQA) به سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌های شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌ کننده در حوزه ICT نیز برگزار شد. این جشنواره برای انجام ارزیابی و اعطای جایزه ملی کیفیت ایران در حوزه ICT برای اولین بار در کشور توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرک ارتباطات زیرساخت برگزار شد.
از آن جایی که حرکت به سوی تعالی یکی از مهم ترین اهداف استراتژیک شرکت شاتل محسوب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌شود، این شرکت بر اساس چشم‌انداز خود برای تبدیل شدن به الگوی مدیریتی در کسب و کار، دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی برای تعالی سازمانی، در این جشنواره ارایه ساخت و توانست در اولین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جایزه ملی کیفیت را در قالب “تقدیرنامه یک ستاره” دریافت کند. گفتنی‌ست در میان همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌ فعالان حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌ ICT کشور، تنها ۴ سازمان موفق به دریافت این درجه گردیده‌اند. چه آن‌که مشهور‌ترین سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌ها و شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌های کشور تنها موفق به دریافت گواهی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌نامه شده‌اند.
امیدواریم هرروز بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی این مجموعه پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین دیگر صنایع کشور عزیزمان ایران باشیم.