چهارشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۰
shatel

دریافت تقدیرنامه دو ستاره برای تعالی سازمانی توسط شاتل

روز یک ;شنبه ۷ اسفندماه، همانند هر سال، مراسمی برای اهدا جایزه ملی بهره وری به سازمان ;های شرکت ; کننده برگزار شد. این جشنواره هر سال برای انجام ارزیابی و اعطای جایزه ملی بهره ; وری در ایران توسط موسسه مطالعات و بهره ;وری منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می ;شود.

در سال جاری، شرکت شاتل نیز همانند سایر سازمان‌های برتر ایرانی، دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی، در چارچوب مدل تعالی سازمانی به اجرا گذاشته بود و توانست در اولین سال حضور خود، جایزه تعالی را در قالب “تقدیرنامه دو ستاره” را برای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.
در این مراسم، تندیس جایزه و لوح تقدیر دو ستاره (EFQM) توسط احمد نخجوانی، مدیر عامل شاتل از وزیر صنعت و معدن و تجارت دریافت شد. گفتنی ; ست، در مجموع ۱۰۰ سازمان و شرکت بزرگ کشور مورد ارزیابی قرار گرفته اند و شرکت شاتل تنها شرکت در حوزه ; فناوری اطلاعات و ارتباطات است که موفق به کسب چنین جایگاه و جایزه ; ای شده است. در کل ایران نیز از میان ده‌ها هزار سازمان و شرکت، نزدیک به پنجاه سازمان از دیدگاه تعالی سازمانی، دارای این رتبه شناخته شده‌اند.
امیدواریم هرروز بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی این مجموعه پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین دیگر صنایع کشور عزیزمان ایران باشیم.