پنج‌شنبه 4 مهر 1398
shatel

خلاقیت و ابتکار را با شرایط ویژه شاتلی‌ها در دانشجو کیت تجربه کنید

دانشجو کیت، فروشگاه آنلاین قطعات الکترونیک و رباتیک، کالاها و خدمات خود را با شرایط بسیار ویژه و تکرارنشدنی در اختیار اعضای باشگاه مشتریان شاتل قرار می‌دهد. بر اساس توافق‌های صورت گرفته با این مجموعه، شاتلی‌ها می‌توانند با دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل، از تخفیف‌های زیر برخوردار شوند:

  • بن خرید ۵۰ هزار تومان تخفیف برای خریدهای بیش از ۹۰ هزار تومان؛ در این پیشنهاد شما می‌توانید با خرید دست کم ۹۰٬۰۰۰ تومان از کالاهای مورد نیاز خود شامل کیت‌های الکترونیک، انواع ماژول‌ها، قطعات رباتیک و لوازم جانبی مورد نیاز برای ساخت کیت‌ها و ماژول ‌ای الکترونیک، مکانیک و رباتیک، ۵۰٬۰۰۰ تومان تخفیف دریافت کنید. افزون بر آن در هر نقطه از ایران کالای خریداری شده را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
  • بن خرید ۱۰۰ هزار تومان تخفیف برای خریدهای بیش از ۳۰۰ هزار تومان، اگردست کم ۳۰۰٬۰۰۰ تومان از کالاهای الکترونیکی، مکانیک و رباتیک دانشجو کیت را تهیه کنید، ۱۰۰٬۰۰۰ تخفیف به شما اختصاص می‌یابد. انواع تجهیزاتی که در اجرای پروژه‌های اینترنت اشیا نیاز خواهید داشت در این طرح وجود دارند.

بخش دوم این تخفیف‌ها ویژه‌ی خدمات دیجی اسپارک است. دیجی اسپارک بخش علمی وب‌سایت دانشجو کیت و خدماتی برای آموزش، مشاوره و تعامل با افراد حرفه‌ای در کدنویسی مدارهای الکترونیکی و اینترنت اشیا (IoT) است. در این وب‌سایت شما می‌توانید مراحل ساخت و توسعه کالاهای رباتیک و الکترونیک را با راهنمایی‌ها و مشاوره‌های آنلاین و حضوری انجام دهید و در نهایت گام به گام به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل شوید. بخش آموزشی این وب‌سایت تخفیف‌ بسته‌های اسپارکر را به صورت زیر برای کاربران شاتل در نظر گرفته است:

  • ۵۰ درصد تخفیف برای خرید اشتراک‌های یک‌ساله‌ی اسپارکر پلاس خدمات‌ آموزش الکترونیک، رباتیک و اینترنت اشیا
  • ۳۰ درصد تخفیف برای خرید اشتراک سه ماهه‌ی اسپارکر پلاس خدمات آموزش الکترونیک، رباتیک و اینترنت اشیا

برای استفاده از این تخفیف‌های استثنایی کافی‌ست به باشگاه مشتریان شاتل مراجعه کنید، کد تخفیف مربوط به این خدمات را دریافت کنید و در وب‌سایت دانشجو کیت یا دیجی‌اسپارک پس از ثبت‌نام و انتخاب کالا یا خدمات مورد نظر خود کد تخفیف را اعمال کنید.

چند نکته درباره این پیشنهادها:

  • هر یک از اعضا تنها می‌توانند یک کد دریافت کنند و هر کد تنها یک بار قابل استفاده است.
  • پس از تهیه اشتراک در دیجی اسپارک، می‌توانید با اسپارکرهای متخصص تعامل داشته باشید و از سورس برنامه‌ها استفاده کنید.
  • دوره‌های آموزشی در حال حاضر تنها در شهر تهران برگزار می‌شود.
  • جزییات دوره‌های آموزشی در وب‌سایت دیجی‌اسپارک قابل مشاهده است.

دانشجو کیت فروشگاه محصولات الکترونیک و رباتیک و پایگاهی برای تعامل با متخصصان صنعت الکترونیک است. این مجموعه بخش مجزایی به نام دیجی‌اسپارک برای آموزش دارد که کاربران می‌توانند با خرید اشتراک در دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی آن شرکت کنند.