یکشنبه 17 فروردین 1399
shatel

خلاقیت و ابتکار را با شرایط ویژه شاتلی‌ها در دانشجوکیت تجربه کنید

دانشجو کیت، فروشگاه آنلاین قطعات الکترونیک و رباتیک، کالاها و خدمات خود را با شرایط بسیار ویژه و تکرارنشدنی در اختیار اعضای باشگاه مشتریان شاتل قرار می‌دهد. بر اساس توافق‌های صورت گرفته با این مجموعه، شاتلی‌ها می‌توانند با دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل، از تخفیف‌ زیر برخوردار شوند:

  • بن خرید ۱۰۰ هزار تومان تخفیف برای خریدهای بیش از 3۰۰ هزار تومان، اگر دست کم 3۰۰٬۰۰۰ تومان از کالاهای الکترونیکی، مکانیک و رباتیک دانشجو کیت را تهیه کنید، ۱۰۰٬۰۰۰ تخفیف به شما اختصاص می‌یابد. انواع تجهیزاتی که در اجرای پروژه‌های اینترنت اشیا نیاز خواهید داشت در این طرح وجود دارند.

برای استفاده از این تخفیف‌ استثنایی کافی‌ست به باشگاه مشتریان شاتل مراجعه کنید، کد تخفیف مربوط به این خدمات را دریافت کنید و در وب‌سایت دانشجو کیت پس از ثبت‌نام و انتخاب کالا یا خدمات مورد نظر خود کد تخفیف را اعمال کنید.

هر یک از اعضای باشگاه مشتریان، تنها می‌توانند یک کد دریافت کنند و هر کد تنها یک بار قابل استفاده است.

دانشجو کیت فروشگاه محصولات الکترونیک و رباتیک و پایگاهی برای تعامل با متخصصان صنعت الکترونیک است. این مجموعه بخش مجزایی به نام دیجی‌اسپارک برای آموزش دارد که کاربران می‌توانند با خرید اشتراک در دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی آن شرکت کنند.