یکشنبه 13 اسفند 1391
shatel

جشنواره نوروزی شاتل با هدایای ویژه

خرسندیم به اطلاع برسانیم، دیگر بار شرایط استثنایی و ویژه‌ ;ای برای خرید سرویس های اینترنت پرسرعت برای مشتریان در جشنواره نوروزی شاتل در شهرهای مختلف کشور فراهم آمده است. به گونه ;‌ای که چنانچه مشتریان در این جشنواره تا پایان روز ۲۴ اسفند ماه ١‎٣‎٩١ برای خرید سرویس های شش ماهه و یک ساله آرت و یا سرویس های اکو و اکوآفیس یک ساله به همراه مودم اقدام کنند، با دریافت کارت هدیه شاتل می توانند از یک سرویس رایگان یک ساله دیگر نیز بر اساس شرایط کارت هدیه برخوردار شوند.
افزون بر این، مشتریان می ;‌توانند بر اساس نوع سرویس خریداری شده به همراه مودم و مدت زمان آن از ۴ ۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف نصب و راه اندازی سرویس های نیز در این جشنواره برخوردار گردند.
گفتنی ;‌ست این پروموشن شامل کلیه شهرها در سراسر کشور به جز شهرهای استان آذربایجان شرقی، استان مازندران، اصفهان، اراک، ورامین، اردکان، لنگرود، لاهیجان، درفول، استان چهارمحال و بختیاری، استان هرمزگان و استان کهگیلویه و بویراحمد و شامل مراکزی خواهد بود که در آن ها امکانات مخابراتی وجود دارد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با دفتر مرکزی شاتل در تهران با شماره ۲۳۰۹۹ و دفاتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از شماره تماس دفاتر نمایندگی شاتل در سراسر کشور این جا کلیک کنید.
گروه شرکت های شاتل