شنبه 20 شهریور 1395
shatel

جشنواره عید تا عید نماوا

مشترک گرامی،
از آن جایی که فراهم آوردن رضایت خاطر مشتریان و ارایه‌ی خدمات منطبق بر نیازها و سلیقه ایشان، همواره طی سالیان فعالیت شرکت شاتل مورد توجه اساسی و در صدر اهداف این شرکت بوده است، شاتل ارایه‌ی خدمات محتوا را در سایت شاتل‌لند (www.shatelland.com ) در دستور کار خود قرار داده است و این سایت هم‌اکنون، دامنه گسترده‌ای از متنوع ترین و جذاب ترین خدمات محتوا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
یکی از جذاب ترین بخش‌های این سایت، امکان تماشای آنلاین بهترین فیلم و سریال های روز دنیا با بهترین کیفیت ممکن و امکانات کاربری متنوع است. مشتریان عزیز می‌توانند با ثبت نام در سایت نماوا به آدرس www.namava.ir از امکانات بسیار خاص و ویژه این سایت بهره مند شوند.
هم زمان با برگزای جشنواره تابستانی خرید ترافیک برای مشتریان شاتل، جشنواره دیگری نیز با عنوان جشنواره “عید تا عید” برای ثبت نام در سایت نماوا و بهره مندی از امکانات این سایت، در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر، شرکت شاتل برای حمایت از جوانان و پرداختن به مسایل ایشان، این روزها حامی تولید برنامه ای به نام “امروزی‌ها” است که روزهای شنبه تا چهارشنبه هر روز از ساعت 5:30 تا 6:30 بعدازظهر از شبکه یک سیما در حال پخش است.
قرار است روز یک شنبه 21 شهریور ماه، کدی در برنامه “امروزی‌ها” ویژه سایت نماوا اعلام شود. مشتریان عزیز می توانند برای اطلاع از این کد به تماشای این برنامه بنشینند و با در دست داشتن کد یاد شده برای ثبت نام به سایت نماوا مراجعه کنند. چنانچه مشتریان شاتل در طول جشنواره “عید تا عید” در سایت نماوا ثبت نام کنند، 2 گیگ ترافیک هدیه رایگان دریافت خواهند کرد که می¬توانند آن را طی سه روز از زمان دریافت مصرف کنند. همچنین برای مشتریان سرویس‌های نامحدود شرکت شاتل و یا ثبت نام کنندگانی که عضوی از خانواده شاتل نباشند ۵ هزار تومان اعتبار رایگان در سایت نماوا تخصیص داده خواهد شد که می‌توانند با آن به تماشای آنلاین بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در این سایت بنشینند.
گفتنی‌ست، با توجه به تعداد بسیار بالای متقاضیان، اختصاص ترافیک هدیه و اعتبار به ایشان 48 ساعت بعد از ثبت نام انجام خواهد شد.

با سپاس
امور مشتریان گروه شرکت‌های شاتل