چهارشنبه 23 دی 1394
shatel

جشنواره زمستانی بهمن ماه اینترنت پرسرعت شاتل تمدید شد

با توجه به استقبال چشم‌گیر کاربران از جشنواره زمستانی اینترنت پرسرعت شاتل، مدت زمان این جشنواره تا پایان روز ٢۸ بهمن ماه ٩۴ تمدید می‌شود.به گزارش روابط عمومی شاتل، در مدت زمان برگزاری این جشنواره، متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل می‌توانند از خدمات و تخفیف‌های ویژه، بهره‌مند شوند.
در این جشنواره بسته پلاتینی اینترنت پرسرعت شاتل شامل یک سال اینترنت پرسرعت، ٦٠ گیگابایت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی به ارزش واقعی ١۸٠ هزار و ۵٠٠ تومان با قیمت ٦۵ هزار و ٩٠٠ تومان عرضه می‌شود.
همچنین بسته پلاتینی به همراه مودم شامل یک سال اینترنت پرسرعت، ٦٠ گیگابایت ترافیک، مودم وایرلس زایکسل با نصب و راه‌اندازی به ارزش واقعی ٢۴۸ هزار و ۵٠٠ تومان با قیمت ١١٣ هزار و ٩٠٠ تومان ارایه می‌شود.
در مدت زمان برگزاری جشنواره زمستانی شاتل، بسته طلایی با یک سال اینترنت پرسرعت، ١٠ گیگابابت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی به ارزش واقعی ٦۸ هزار و ۵٠٠ تومان با قیمت ٩ هزار و ٩٠٠ تومان عرضه می‌شود و بسته طلایی همراه با مودم نیز با یک سال اینترنت پرسرعت، ١٠ گیگابابت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی به ارزش واقعی ١٣٦ هزار و ۵٠٠ تومان با قیمت ۵۷ هزار و ۵٠٠ تومان ارایه می‌شود.
افزون بر این تمامی مشتریانی که در طول مدت جشنواره، سرویس های یک ساله اکو یا سرویس یک ساله آرت ۷ و ۸ خریداری کنند، برای خرید مودم DEL 1202 از ٢۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود و در حقیقت، مودم را به قیمت ۵۴ هزار و ۴٠٠ تومان خریداری خواهند کرد.
گفتنی است، سرویس‌های ارایه شده در جشنواره زمستانی تنها برای مشتریان جدید شاتل قابل استفاده است و به هزینه‌های گفته شده بابت هر بسته ارایه شده، پنج هزار تومان هزینه دایری خط و مالیات ارزش افزوده نیز افزوده می‌شود.
متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز سلماس، بویین زهرا، خرم‌آباد، بروجرد، اسلام‌شهر، فیروزکوه، قرچک، ورامین، یاسوج، گچساران، بندرعباس، بندرلنگه و اردکان، جاجرود، پاکدشت، بوشهر، اندیشه و شهریار می‌توانند از خدمات ارایه شده در جشنواره زمستانی شاتل بهره‌مند شوند.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و خرید آنلاین به این صفحه مراجعه فرمایید.