سه‌شنبه 25 آبان 1395
shatel

شاتل لند بدون ترافیک با جشنواره بسته ترافیک نامحدود

با شرکت در جشنواره و خرید بسته ترافیک نامحدود شاتل لند به همراه تخفیف پنجاه درصدی، این امکان برای کاربران فراهم می شود که از تمامی قسمت های سایت شاتل لند (گیم سنتر، دانلودسنتر، آپلودسنتر) بدون محاسبه ترافیک استفاده نمایند. تنها کافیست مشترکین اینترنت پرسرعت شاتل پس از ورود در سایت https://my.shatel.ir تا پایان پاییز ۱۳۹۵ بسته مورد نظر خود را با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان خریداری نمایند.

همچنین این جشنواره شامل مجموعه وب سایت های شاتل لند نیز می شود که در ادامه توضیح مختصری در مورد هر یک از این سایت ها بیان می شود.

سایت تک شات:

تک‌شات با ارایه جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای فناوری پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی است، که هدف اصلی آن پوشش تازه‌های دنیای فناوری از سراسر جهان به صورت تخصصی است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این سایت راه‌اندازی بخش تصویری فناوری و تازه‌ترین ویدئوهای تولید شده در این حوزه همراه با دوبله و زیرنویس فارسی به کاربران است. برای آن دسته از همراهان تک شات که از اینترنت شاتل استفاده می کنند فرصتی استثنایی فراهم شده تا بتوانند به مدت یک ماه با خیال راحت، بدون کسر شدن از ترافیک اینترنت خود روی تک شات به صورت نامحدود آپدیت ببینند، پادکست گوش کنند و خبر بخوانند.

سایت کاپ:

پوشش کامل ویدئویی و متنی اخبار روز ایران و جهان به همراه سرعت نشر، وجه تمایز سایت ورزشی کاپ است. تولید ویدئوهای ویژه در استودیو اختصاصی کاپ، جذاب‌ترین ویدئوهای پیش‌نمایش بازی‌های اروپایی، هیجان‌انگیزترین ویدئوهای فوتبالی به همراه زیرنویس فارسی، ویدئوی پشت صحنه آخرین اتفاقات لیگ برتر فوتبال ایران تنها بخشی از ویدئوهای سایت کاپ است. با خرید بسته ترافیک نامحدود شاتل لند به مدت یک ماه از سایت کاپ با خیالی آسوده و بدون مصرف ترافیک اخبار و ویدئوهای ورزشی را دنبال نمایید.

سایت نماوا:

باتوجه به با بالا بودن کیفیت و حجم فیلم های نماوا، مطمئناً کاربران حجم زیادی از اینترنت خود را وقف فیلم دیدن خواهند کرد اما با خریداری این بسته، می توانند بدون نگرانی از کسر شدن  ترافیک مصرفی، از مشاهده فیلم ها و سریال های وب سایت نماوا لذت ببرند.

لازم به توضیح است بسته خریداری شده از همان لحظه به مدت یک ماه فعال می باشد و کاربران می‌توانند در طی یک ماه از تمامی وب سایت های شاتل لند، کاپ، نماوا و تک شات بدون مصرف ترافیک استفاده نمایند. به منظور خریداری بسته ترافیک ویژه شاتل لند تنها کافیست پس از ورود در سایت https://my.shatel.ir  بسته مورد نظر خود را خریداری نمایید.