پنج‌شنبه 19 تیر 1393
shatel

جشنواره تابستانی شاتل در استان مازندران

جشنواره تابستانی شاتل با شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه تا پایان روز هفدهم مرداد 1393 برای مشتریان در سراسر استان مازندران برگزار می‌شود.
در این جشنواره مشتریان در صورت خرید سرویس در دوره جشنواره می‌توانند از شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ای همچون استفاده از بسته‌ طلایی شش ماه اینترنت، مودم تک پورت بی‌سیم زایکسل و نصب و راه‌اندازی سرویس با قیمت استثنایی 56،400 تومان و یا بسته پلاتینی سه ماه اینترنت، مودم چهار پورت بی‌سیم زایکسل و نصب و راه اندازی با قیمت 93،300 تومان برخوردار شوند. این در حالی‌ست که قیمت بسته طلایی در شرایط خارج از جشنواره نزدیک به دو برابر و بسته پلاتینی نزدیک به 1.5 برابر قیمت جشنواره است.
افزون بر این چنان‌چه مشتریان در طی دوره جشنواره برای خرید مودم بی‌سیم Del1202 زایکسل به همراه سرویس‌های یک ساله اکو و اکو آفیس از شرکت شاتل اقدام کنند، از تخفیف‌های ویژه در هزینه مودم بهره‌مند خواهند شد.
این جشنواره تا پایان روز 16 مرداد 1393 در کلیه ;‌ی شهرهای استان مازندران برگزار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان فروش در کلیه شهرهای استان مازندران تماس حاصل فرمایید. برای دریافت اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در استان مازندران این‌جا کلیک کنید.
امید است این شرایط بتواند خشنودی بیش از پیش مشتریان خانواده ;‌ی بزرگ شاتل را فراهم سازد.
با سپاس امور مشترکین شاتل