جمعه 4 تیر 1395
shatel

جشنواره تابستانی اینترنت پرسرعت شاتل آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شاتل، جشنواره ویژه‌ای برای خرید سرویس های اینترنت پرسرعت شاتل از ۴ تیرماه تا ٣١ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در مدت زمان برگزاری این جشنواره، پیشنهادهای جذابی در اختیار مشتریان خواهد بود. به این ترتیب که مشتریان می­‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا ١٦Mbps را با ١٠ گیگابایت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی، با قیمت استثنایی ٩,٩٠٠ تومان دریافت دارند. و همچنین مشتریانی که مایل هستند سرویس اینترنت پرسرعت خود را به همراه مودم دریافت کنند می­‌توانند همین بسته را به همراه مودم تک پورت بی‌سیم DEL 1201 زایکسل، با قیمت استثنایی ٥٦,٣٠٠ تومان دریافت کنند.

افزون بر این، مشتریانی که تمایل دارند سرویس­‌هایی با ترافیک بالاتر و همچنین ترافیک نامحدود شبانه دریافت دارند می­‌توانند از دو پیشنهاد شگفت‌انگیز دیگر برخوردار شوند. در پیشنهاد نخست، مشتریان می‌توانند بسته یک سال اینترنت پرسرعت تا  ١٦Mbps را با ٢٠ گیگابایت ترافیک به همراه ترافیک نامحدود شبانه در ساعت ٢ تا ٧ بامداد و نصب و راه‌اندازی را با قیمت باورنکردنی ٣٩،٩٠٠ تومان و در پیشنهاد دوم همین بسته را به همراه مودم تک پورت بی‌سیم زایکسل  تنها به قیمت ٨٦،٣٠٠ تومان دریافت دارند.

متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز شهرهای اندیشه، ورامین، فیروزکوه، قزوین، یاسوج، گچساران، بندرعباس، بندرلنگه می‌توانند از پیشنهادهای ارایه شده در جشنواره تابستانی شاتل بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره 1525 و یا با نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. برای دریافت اطلاعات تماس نمایندگان این جا کلیک فرمایند.

برای سفارش آنلاین این سرویس‌ها همین الان می‌توانید به صفحه ثبت سفارش آنلاین مراجعه فرمایید.

امید است این شرایط بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز خانواده­‌ی بزرگ مشتریان شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.

دارای تاییدیه شماره ١٠٢/٥٠٦٥٣ در تاریخ ١٣٩٥/٠٢/١٣