شنبه 13 خرداد 1396
shatel

جشنواره اینترنت پرسرعت شاتل به مناسبت ماه رمضان

جدیدترین جشنواره‌های شاتل را از طریق لینک زیر پیگیری فرمایید.

پیشنهاد هیجان‌انگیز تابستانی شاتل 1399

شاتل هم‌زمان با ماه رمضان پیشنهادهای ویژه‌ و هیجان‌انگیزی برای خرید اینترنت پرسرعت به مشتریان ارایه می‌کند.
در این جشنواره که به‌صورت محدود و بدون امکان تمدید، از تاریخ ۱۷ خرداد تا ۴ تیر در سراسر کشور برگزار خواهد شد، پیشنهادهای ویژه‌ای، در دسترس متقاضیان خواهد بود:
در بسته پیشنهادی اول، یک سال اینترنت پرسرعت شاتل با ۱۲ گیگابایت ترافیک و اشتراک ۳ ماهه خدمات نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) به همراه نصب و راه‌اندازی، تنها به قیمت ۳۲،۴۰۰ تومان (ماهانه ۲۷۰۰ تومان)، به مشتریان ارایه می‌شود.
بسته پیشنهادی دوم ویژه مشتریانی‌ست که در کنار خدمات اینترنت پرسرعت شاتل مایل به استفاده از تجهیزات راه‌اندازی سرویس نیز هستند.

در این پیشنهاد، ‌یک سال اینترنت پرسرعت شاتل با ۱۲ گیگابایت ترافیک و اشتراک ۳ ماهه خدمات نماوا (برای تماشای آنلاین فیلم و سریال) به همراه مودم بی‌سیم زایکسل و نصب و راه‌اندازی، به قیمت استثنایی ۷۳،۰۰۰ تومان (ماهانه ۶۱۰۰ تومان) در دسترس مشتریان خواهد بود.
بسته‌های پیشنهادی یاد شده به‌مدت محدود و تنها تا پایان ماه رمضان در سراسر کشور به جز شهرهای سراب، مرند و فیروزکوه قابل ارایه است.
برای سرویس‌های یاد شده در بالا، بسته به مکان جغرافیایی میزبانی محتوا، امکانات و زیرساخت‌های مخابراتی، سرعت تا ۱۶Mbps قابل بهره‌برداری خواهد بود. همچنین حداقل سرعت دانلود سرویس‌های ارایه شده در این جشنواره، ۱۲۸ کیلوبیت در ثانیه است.
کاربران برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانند با شماره سراسری ۱۵۲۵ و یا با نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. برای دریافت اطلاعات تماس نمایندگان این‌جا کلیک فرمایند.

خرید آنلاین