سه‌شنبه 1 مرداد 1392
shatel

تمدید جشنواره میلاد امام زمان (عج) در استان‌ها

با توجه به استقبال شما مشتریان گرامی از جشنواره میلاد امام زمان، فروش ویژه نسل جدید سرویس‌های +ADSL2 در سراسر کشور تا تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹٢ برای مشتریان جدید شاتل تمدید شد.
در این جشنواره، شاتل برای نخستین بار نسل جدیدی از سرویس‌های اکو را با سرعت‌های بی‌نظیر ۴، ۶ و ۸ مگابیت در ثانیه، با قیمتی باورنکردنی و تخفیفات ویژه، بسته به وجود امکانات مخابراتی در شهرها و مراکز مخابراتی مختلف، در اختیار علاقه‌مندان در سراسر کشور قرار خواهد داد. گفتنی ;‌ست، فروش این سرویس ;‌ها به همراه مودم و با تخفیف کامل هزینه نصب و راه‌اندازی در صورت خرید مودم همراه خواهد بود.
افزون بر این، چنانچه مشتریان در بازه‌ی زمانی جشنواره برای خرید دیگر سرویس‌های شاتل اقدام کنند، بسته به نوع سرویسی که خریداری می ;‌کنند، در صورت خرید مودم از تخفیف بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصدی هزینه نصب و راه‌اندازی برخوردار خواهند شد.
این جشنواره در مدت زمان یاد شده در کلیه ;‌ی شهرها در سراسر کشور به جز شهرهای تهران، بندرعباس، بندرلنگه، یاسوج، گچساران، بروجن، شهرکرد ادامه خواهد داشت. این فرصت استثنایی تا پایان روز ۱۰ مرداد ۱۳۹٢ در اختیار مشتریان خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید. برای دریافت اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور این‌جا کلیک کنید.
امید است این شرایط، بتواند رضایت خاطر مشتریان جدید خانواده‌ی بزرگ شاتل را فراهم سازد.
با سپاس امور مشترکین شاتل