یکشنبه 3 اسفند 1393
shatel

تمدید جشنواره زمستانی اسفند ماه 93 شاتل در سراسر کشور

با توجه به استقبال چشم‌گیر مشتریان از جشنواره فروش زمستانی شاتل، این جشنواره تا پایان روز ۲۸ اسفند ١۳۹۳ تمدید می‌شود.
در این جشنواره کاربران اینترنت در سراسر کشور می‌توانند از فرصت استثنایی خرید بسته‌های طلایی و پلاتینی اینترنت پرسرعت شاتل تا پایان روز ۲۸ اسفند ١۳۹۳ استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی شاتل، این شرکت در جشنواره زمستانی ۱٣٩٣ در سراسر کشور پیشنهادها و شرایط کم‌نظیری را در اختیار کاربران قرار داده است. استفاده از بسته‌ طلایی سه ماه اینترنت پرسرعت شاتل، مودم بی‌سیم زایکسل، نصب و راه‌اندازی و یک ماه آنتی‌ویروس کسپرسکی با قیمت استثنایی ۴۷ هزار و ۸۵٠ تومان یا بسته پلاتینی یک سال اینترنت، بسته ۱٠ گیگ ترافیک و نصب و راه اندازی تنها با قیمت ٣٢ هزار تومان از شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ی این جشنواره است.
این جشنواره تا پایان روز ۲۸ اسفند ١۳۹۳ در سراسر کشور به جز شهرهای شاهرود، اراک، مهاجران، ساوه، اسلامشهر، شهریار، فیروزکوه، پاکدشت، اهواز، ماهشهر، دزفول، باوی، آبادان، قزوین، محمدیه قزوین، بندرعباس، یاسوج، گچساران، بروجن و شهرکرد تمدید می‌شود.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از این‌جا در دسترس است.