یکشنبه 9 خرداد 1395
shatel

تمدید جشنواره بهاری شاتل

جدیدترین جشنواره اینترنت پرسرعت شاتل را از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید:

صفحه اختصاصی جشنواره شاتل

با توجه به استقبال چشم‌گیر کاربران از جشنواره بهاری اینترنت پرسرعت شاتل، مدت زمان این جشنواره تا پایان روز ٣١ خرداد ماه ٩۵ تمدید می‌شود.

در مدت زمان برگزاری این جشنواره، پیشنهادهای جذابی در اختیار مشتریان خواهد بود. به این ترتیب که مشتریان می­‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا 16Mbps را با 10 گیگابایت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی، با قیمت استثنایی 9,900 تومان دریافت دارند. همچنین مشتریان در صورت تمایل می‌توانند، بسته یاد شده را به همراه مودم تک‌پورت بی‌سیم زایکسل تنها به قیمت 56,300 تومان دریافت کنند.

افزون بر این، مشتریانی که تمایل دارند سرویس­‌هایی با ترافیک بالاتر و همچنین ترافیک نامحدود شبانه دریافت دارند می‌توانند از دو پیشنهاد شگفت‌انگیز دیگر برخوردار شوند. در پیشنهاد نخست، مشتریان می‌توانند بسته یک سال اینترنت پرسرعت تا  16Mbps را با 20 گیگابایت ترافیک به همراه ترافیک نامحدود شبانه در ساعت 2 تا 7 بامداد و نصب و راه‌اندازی را با قیمت باورنکردنی 39،900 تومان و در پیشنهاد دوم همین بسته را به همراه مودم تک پورت بی‌سیم زایکسل تنها به قیمت 86،300 تومان دریافت دارند.

متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز فیروزکوه، قرچک، ورامین، کلات نادر، خلیل آباد، زاوه، فریمان، خمین، مامونیه، زاویه، پرندک، غرق آباد، یاسوج، گچساران، بندرعباس، بندرلنگه، کردکوی، آزاد شهر، آق قلا، سلماس، مهاباد، ابهر، خرمدره، خدابنده و نهاوند می‌توانند از پیشنهادهای ارایه شده در جشنواره بهاری شاتل بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ١۵٢۵ و یا با نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. برای دریافت اطلاعات تماس نمایندگان این جا کلیک فرمایید.

برای سفارش آنلاین این سرویس‌ها همین الان می‌توانید به صفحه ثبت سفارش آنلاین مراجعه فرمایید.

امید است این شرایط بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز خانواده­‌ی بزرگ مشتریان شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره این پیشنهادهای ویژه می‌توانید به صفحه اختصاصی این جشنواره مراجعه فرمایید.

 دارای تاییدیه شماره ١٠٢/٥٠٦٥٣ در تاریخ ١٣٩٥/٠٢/١٣