شنبه 15 خرداد 1395
shatel

تمدید جشنواره بهاری شاتل در شهرهای جدید

با توجه به استقبال چشم‌گیر کاربران شهرهای جدید از جشنواره بهاری اینترنت پرسرعت شاتل، مدت زمان این جشنواره تا پایان روز ٣ تیر ماه ٩۵ تمدید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شاتل هم­‌زمان با ورود شاتل در شهرهای جدید، شرایط بسیار ویژه‌ای برای خرید در اختیار مشتریان این شهرها قرار خواهد گرفت.

اینک با توجه به حضور شاتل در بیش از ده­‌ها شهر جدید، این جشنواره در شهرهای مورد نظر از 14 اردیبهشت  تا ٣ تیر ماه در اختیار مشتریان خواهد بود.  در حقیقت، مشتریان می­‌توانند در مدت زمان برگزاری این جشنواره، یک سال اینترنت پرسرعت تا 4Mbps را با 12/5 گیگابایت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی، با قیمت استثنایی 32،000 تومان دریافت دارند. چه آن که، طی مدت جشنواره، مشتریان می­‌توانند مودم وایرلس Del 1201  را نیز با 15 درصد تخفیف به قیمت 49،300 تومان دریافت دارند.

این جشنواره شامل مشتریان شهرهای نورآباد، کوار، زردین دشت، خفر، پاسارگاد، سامان، بن، کیان، نقنه، بلداجی، گندمان، طبس، خلیل آباد، شلمان، کومله، زاوه، کلات نادر، رضویه، نهاوند، مهاباد، آق‌قلا، ابهر، خرم دره، خدابنده، خمین، زاویه، مامونیه، غرق آباد، زابل، الیگودرز و پرندک خواهد بود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره 1525 و یا با نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. برای دریافت اطلاعات تماس نمایندگان این جا کلیک فرمایند.

برای سفارش آنلاین این سرویس‌ همین الان می‌توانید به صفحه ثبت سفارش آنلاین مراجعه فرمایید.

امید است این شرایط بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز خانواده­ی بزرگ مشتریان شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.

دارای تاییدیه شماره 102/50653 در تاریخ 1395/02/13