سه‌شنبه 26 دی 1402
تخفیف خرید از اسنپ‌مارکت، ویژه اعضای باشگاه مشتریان شاتل

تخفیف خرید از اسنپ‌مارکت، ویژه اعضای باشگاه مشتریان شاتل

همه ما در چند سال گذشته شاهد سنگین‌تر شدن بار ترافیک در شهرهای بزرگ و تشدید آلودگی هوا بوده‌ایم که این موضوع موجب شده روز‌های بیشتری از سال وضعیت هوای ناسالم و خطرناک را تجربه کنیم. افزون‌بر این، طولانی بودن ساعات کاری باعث می‌‎شود که بسیاری از ساکنان شهرهای بزرگ فرصت مراجعه به فروشگاه را در طی روز نداشته باشند. در این شرایط یکی از بهترین راهکارها برای اجتناب از ترافیک، آلودگی هوا و اتلاف وقت، استفاده از خدمات فروشگاه‌های آنلاینی است که با‌کیفیت‌ترین کالاها را از معتبرترین برندها تامین می‌کنند.
اسنپ‌مارکت از سال 97 با همکاری شرکت بزرگ اسنپ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار فعالیت خودش را با هدف ارائه محصولات باکیفیت، قیمت مناسب و ارسال سریع آغاز کرد. هم‌اکنون امکان سفارش مجموعه کاملی از کالاهای سوپرمارکتی از اسنپ‌مارکت وجود دارد.
ازاین‌رو شاتل در توافقی با اسنپ‌مارکت امکان دریافت 10% تخفیف تا سقف 50 هزار تومان را برای خرید از فروشگاه‌های هایپراستار در اسنپ‌مارکت فراهم کرده است. این تخفیف تا 10 بار با شماره همراهی که اولین کد تخفیف با آن فعال شده برای همه اعضای باشگاه مشتریان قابل استفاده است.

باشگاه مشتریان شاتل