سه‌شنبه 19 مرداد 1400
تا ۶۰ هزار تومان تخفیف برای استفاده از خدمات آرایش و زیبایی زیب‌آنلاین

تا ۶۰ هزار تومان تخفیف برای استفاده از خدمات آرایش و زیبایی زیب‌آنلاین

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از تخفیف‌های ویژه زیر برای سفارش خدمات آرایشی و زیبایی زیب‌آنلاین برخوردار شوند. «زیب‌آنلاین» وب‌سایت و اپلیکیشنی ویژه‌ی بانوان ا‌ست که از طریق آن می‌توانید خدمات آرایشی و زیبایی را آنلاین سفارش دهید و پس از تعیین نشانی و زمان مورد نظرتان، این خدمات را در محل خود دریافت کنید:

  • ۱۵ درصد تخفیف ویژه اولین سفارش تا سقف ۶۰ هزار تومان
  • ۱۰ درصد تخفیف ویژه سفارش دوم به بعد تا سقف ۵۰ هزار تومان

چند نکته درباره این تخفیف‌ها:

  • این تخفیف فقط ویژه بانوان و در شهر تهران قابل استفاده است.
  • کد تخفیف ویژه اولین سفارش، تنها یک بار قابل استفاده است.
  • کد تخفیف ۱۰ درصدی ویژه سفارش‌های دوم به بعد، تنها یک بار قابل استفاده است اما هر کاربر می‌تواند به تعدا دلخواه از این کد دریافت کند.

برای استفاده از این تخفیف باید ابتدا در وب‌سایت یا اپلیکیشن «زیب‌آنلاین» ثبت‌نام کنید. خدمات آرایشی و زیبایی مورد علاقه، زمان و نشانی مورد نظرتان را برای دریافت این خدمات تعیین کنید. پس از طی مراحل سفارش کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در مرحله پرداخت، در ردیفی که برای درج کد تخفیف در نظر گرفته شده است، وارد کنید.

«زیب‌آنلاین» وب‌سایت و اپلیکیشنی برای جست‌وجو و سفارش خدمات آرایشی در محل است. به کمک خدمات زیب‌آنلاین بانوان می‌توانند بدون متحمل شدن هزینه و زمان رفت و آمد، خدمات آرایشی و زیبایی را در نشانی مورد نظرشان سفارش دهند و به سادگی این خدمات را دریافت کنند.

۱۰ درصد تخفیف ویژه زیب‌آنلاین ۱۵ درصد تخفیف ویژه زیب‌آنلاین