چهارشنبه 31 فروردین 1401
تا ۵۰۰ هزار تومان اعتبار «بعد پرداخت» تالی

تا ۵۰۰ هزار تومان اعتبار «بعد پرداخت» تالی

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از اعتبارهای ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی تالی برای خریدهای بعد پرداخت بر بستر کیف پول شاتل بهره‌مند شوند. بر اساس توافق‌های صورت گرفته با تالی، اعضای باشگاه مشتریان شاتل در سراسر کشور می‌توانند، ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان اعتبار از تالی دریافت و از آن برای خرید محصولات و خدمات فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد تالی استفاده کنند. کاربران شاتل برای بازپرداخت این اعتبار بدون پرداخت کارمزد یا سود تا ۳۵ روز از زمان دریافت فرصت خواهند داشت.
اعتبار یاد شده تنها با مراجعه به صفحه اختصاصی کاربران شاتل برای هر یک از کاربران امکان‌پذیر است.
این اعتبار بدون دریافت چک یا وثیقه و تنها با احراز هویت به کاربران شاتل تعلق می‌گیرد.
برای دریافت این اعتبار ابتدا به صفحه اختصاصی کاربران شاتل مراجعه کنید و با وارد کردن نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، شماره سریال کارت ملی و تاریخ تولد، مراحل احراز هویت را طی کنید تا اعتبار درخواست شده ظرف ۴۸ ساعت به شما اختصاص یابد.
اگر پس از ۳۵ روز و با وجود یادآوری‌های تالی، اعتبار دریافت شده، بازپرداخت نشود، ۳ درصد جریمه به مبلغ نهایی افزوده می‌شود و باز ۳ ماه فرصت خواهید داشت تا این بدهی را تسویه کنید و پس از این مدت زمان اگر همچنان اعتبار دریافت شده را تسویه نشود، نام دریافت کننده‌ی اعتبار به عنوان بدحساب به شبکه بانکی کشور معرفی و در دریافت دست چک یا تسهیلات در آینده، با مشکل روبه‌رو خواهد شد.
تالی، سرویس اعتباری یا بعدپرداخت اپلیکیشن «آپ» است که بدون دریافت وثیقه اعتبارهای نقطه خرید را تا سقف مشخصی به کاربران متقاضی ارایه می‌کند و کاربران می‌توانند پس از استفاده از این اعتبار،‌یک ماه بعد این بدهی را تسویه کنند.