دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
تا ۳۰ درصد تخفیف خدمات ماساژ و زیبایی در پلتفرم آنلاین رزرو آریسته

تا ۳۰ درصد تخفیف خدمات ماساژ و زیبایی در پلتفرم آنلاین رزرو آریسته

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند تا ۳۰ درصد تخفیف روی خدمات پلتفرم آنلاین رزرو آرایشگاه، مراکز ماساژ و خدمات پوست آریسته دریافت کنند. تخفیف‌های قابل ارایه را می‌توانید در این جدول مشاهده کنید. با توجه به این‌‌که مراکز طرف قرارداد این پلتفرم، فعلا تنها در شهر تهران قرار دارند، استفاده از این تخفیف‌ها تنها در این شهر امکان‌پذیر است.

ردیف شرح میزان تخفیف
۱  تا سقف ۱۰۰ هزار تومان برای رزروهای بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان ویژه استفاده از خدمات مو ۳۰%
۲ تا سقف ۳۰ هزار تومان برای رزرو های بالای ۱۰۰ هزار تومان ویژه استفاده از خدمات ناخن ۲۰%
۳ تا سقف ۸۰ هزار تومان و برای رزروهای بیش از ۲۰۰ هزار تومان ویژه استفاده از خدمات تاتو ۲۰%
۴ بدون سقف تخفیف، ویژه استفاده از خدمات ماساژ ۱۰%

برای استفاده از این تخفیف‌ها، می‌توانید به باشگاه مشتریان شاتل مراجعه و کد مربوط به وب‌سایت آریسته را دریافت کنید تا از تخفیف‌های ویژه این پلتفرم بهره‌مند شوید. هر کد تنها یک بار قابل استفاده است اما شما می‌توانید به تعداد مورد نیاز از باشگاه مشتریان شاتل کد دریافت کنید.

برای استفاده از این تخفیف می‌توانید کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را بعد از رزرو خدمات مورد نیاز خود در مرحله پرداخت در وب‌سایت آریسته وارد کنید، تا تخفیف مربوط روی سبد خرید شما اعمال شود.

آریسته یک پلتفرم آنلاین برای رزرو خدمات مربوط به آرایشگاه، پوست و مراکز ماساژ است که در آن می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را از مرکز مورد علاقه‌تان،‌ انتخاب و رزرو کنید و حتی هزینه خدمات مورد نظر را آنلاین پرداخت کنید. در روز زمان رزرو شده به مرکز مورد نظر مراجعه و خدمات انتخابی‌تان را دریافت کنید. آریسته در حال حاضر تنها خدمات خود را برای مراکز واقع در شهر تهران ارایه می‌کند.

تخفیف‌های خدمات ماساژ و زیبایی آریسته