یکشنبه 31 مرداد 1400
تا ۳۰ درصد تخفیف برای برنامه رژیم غذایی و برنامه تناسب اندام فیتولند

تا ۳۰ درصد تخفیف برای برنامه رژیم غذایی و برنامه تناسب اندام فیتولند

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با دریافت کد تخفیف از این باشگاه از تخفیف‌های ویژه برای برنامه رژیم غذایی و برنامه تناسب اندام در فیتولند بهره‌مند شوند.

ردیف شرح میزان تخفیف
۱ برنامه رژیم غذایی اختصاصی

( انواع رژیم‌های غذایی، برنامه رژیم بارداری، برنامه رژیم درمانی دیابت،‌کبد چرب و . . .)

25%
2 دانلود برنامه رژیم غذایی آماده و انواع برنامه تمرینی و تناسب اندام

( رژیم غذایی آماده با کالری مشخص، برنامه ورزش در خانه، برنامه تمرینی بانوان، برنامه چربی سوزی، برنامه ورزش در محل کار و … )

30%

برای استفاده از این تخفیف کافی‌ست کد مربوط به هر یک از این پیشنهادها را از باشگاه مشتریان شاتل دریافت کنید به وب‌سایت فیتولند وارد شوید و پس از انتخاب برنامه‌ رژیم غذایی خود یا برنامه تناسب اندام خود، در مرحله پرداخت، کد تخفیف را وارد کنید تا تخفیف‌های یاده شده روی سبد خرید شما ترتیب اثر داده شود.

وب‌سایت فیتولند پلتفرمی برای دست‌یابی به یک سبک زندگی سالم است و برنامه‌های تخصصی این وب‌سایت شامل انواع رژیم‌های غذایی، برنامه رژیم غذایی بارداری، برنامه رژیم درمانی، برنامه تمرینی بانوان، برنامه تمرین تناسب اندام، برنامه ورزش در خانه و تست‌های سنجش سلامت می‌باشد. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کند، به روشی علمی و تخصصی سبک زندگی خود را اصلاح و ضمن حفظ سلامتی به تناسب اندام و فرم بدنی ایده‌آل خود برسید.

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با ارایه کد تخفیف، این خدمات را با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از دیگر مشتریان دریافت کنند.