یکشنبه 29 دی 1398
shatel

تا ۱۵ هزار تومان تخفیف خدمات «مستر بلیط» برای اعضای باشگاه مشتریان شاتل

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با تخفیف ویژه شاتلی‌ها از خدمات مسافرتی وب‌سایت یا اپلیکیشن «مستر بلیط» بهره‌مند شوند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با وب‌سایت خدمات گردش‌گری «مستر بلیط» هر یک از اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با عضویت در این باشگاه و دریافت کد تخفیف، از ۵ هزار تومان تخفیف برای خرید بلیت قطار یا اتوبوس و ۱۵ هزار تومان تخفیف برای خرید بلیت هواپیما برخوردار شوند.

توجه داشته باشید که این کد تنها یک بار و فقط در اولین خرید قابل استفاده است و هر مشترک تنها می‌تواند یک کد دریافت کند.

برای استفاده از این کد می‌توانید پس از عضویت در وب‌سایت «مستر بلیط»، وسیله‌ی نقلیه مورد علاقه خود را انتخاب و با مشخص کردن مبدا، مقصد و زمان سفر، بلیت‌های موجود در آن زمان را جست‌وجو کنید. پس از انتخاب سفر و ارایه‌ی جزییات در مرحله پرداخت می‌توانید کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در ردیف مشخص شده وارد کنید تا یکی از تخفیف‌های یاد شده به شما تعلق گیرد.

«مستر بلیط»، خدمات آنلاین خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس را به کاربران ارایه می‌کند. در وب‌سایت یا اپلیکیشن «مستر بلیط» می‌توانید بلیت‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و پس از مقایسه‌ی قیمت، وسیله‌ی نقلیه و دیگر جزییات سفرها، برای مقاصد داخلی یا خارجی بلیت تهیه کنید.