چهارشنبه 17 آذر 1400
به پشتوانه اعتماد شما، با شما ۱۸ ساله شدیم

به پشتوانه اعتماد شما، با شما ۱۸ ساله شدیم

گروه شرکت‌های شاتل در هجدهمین سال‌روز تاسیس این مجموعه به پاس هجده سال همراهی و حمایت کاربران، هدایای ویژه‌ای را برای همه اعضای باشگاه مشتریان شاتل در نظر گرفته است که به مدت ۵ روز از ۱۸ تا ۲۲ آذر در اختیار همراهان عزیز شاتل قرار خواهد گرفت.

هدیه شاتل ویژه‌ی همه اعضای باشگاه مشتریان:

همه‌ی اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند با مراجعه به مای‌شاتل، بسته ترافیک ۵۰ گیگابایتی اینترنت ثابت با اعتبار یک‌ساله را با ۳۰ درصد تخفیف و بسته ترافیک ۲۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت با اعتبار یک ماهه را با ۷۵ درصد تخفیف دریافت کنند.

و با هر خرید از بسته‌های ترافیکی فوق یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ شاتل به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این مجموعه، به دست آورند.

جوایز ویژه قرعه‌کشی هجده سالگی شاتل:

در پایان این مدت زمان به قید قرعه جوایز زیر به هجده نفر از شرکت‌کنندگان اختصاص خواهد یافت:

  • ۳ دستگاه هوشمندساز تلویزیون، نماوا باکس، به ۳ نفر
  • ۵ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به ۵ نفر
  • ۱۰ کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی به ۱۰ نفر

نکته: مشاهده و خرید بسته‌های ترافیکی ویژه، فقط برای اعضای فعلی باشگاه مشتریان شاتل و کاربرانی که در این مدت زمان به عضویت باشگاه درآیند، امکان‌پذیر است.

هدیه شاتل به اعضای جدید باشگاه:

همه مشتریان عزیزی که در این مدت زمان به عضویت باشگاه مشتریان شاتل درآیند از ۳ گیگابایت ترافیک رایگان ۳ روزه و ۵۰۰ امتیاز ورود به باشگاه برخوردار خواهند شد.

تخفیف‌های ویژه‌ی پرطرف‌دارترین برندهای باشگاه مشتریان به مناسبت هجده سالگی شاتل

طی مدت زمان یاد شده، تخفیف‌های ویژه‌ای از طرف برندهای پرمخاطب و پرطرفدار حاضر در باشگاه مشتریان به اعضا باشگاه اختصاص خواهد یافت و کاربران عزیز این باشگاه می‌توانند از این تخفیف‌های هیجان‌انگیز استفاده کنند.

اسنپ مارکت، بانی مد، دیجی کالا و دیجی استایل، آچاره، بامن و رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا از جمله این برندهایی هستند که در این مدت زمان، پیشنهادهای خود را در اختیار اعضای باشگاه مشتریان شاتل قرار خواهند داد.

باشگاه مشتریان شاتل