شنبه 10 خرداد 1399
shatel

بهار زیبا را با پیشنهادهای جذاب نماوا تماشایی‌تر کنید

نماوا با یک پیشنهاد جذاب، دسترسی نامحدود به سرگرمی‌هایی پرجاذبه و هیجان‌انگیز را در زیباترین روزهای بهار ۹۹ به مشتریان، نوید می‌دهد.

از 10 تا ۳۱ خرداد‌ماه ۹۹ فرصت دارید:

با ارایه کد NAMAVA60 از ۶۰٪ تخفیف برای خرید یا تمدید اشتراک ۳ ماهه بهره‌مند شوید. در این پیشنهاد با پرداخت تنها ۳۰٬۰۰۰ تومان، می‌توانید به اشتراک سه ماهه نماوا به ارزش ۷۵٬۰۰۰ تومان دسترسی یابید.

ترافیک مصرفی اینترنت در وب‌سایت و اپلیکیشن نماوا برای کاربران شاتل رایگان است.

نماوا در روزهای دل‌انگیز بهار فرصتی برای سرگرمی‌های جذاب و جمع کردن همه‌ی اعضای خانواده در کنار یکدیگر فراهم کرده است. تماشای دسته‌جمعی فیلم‌ها و سریال‌های جذاب و پرمخاطب نماوا یک سرگرمی مقرون به صرفه، هیجان‌انگیز و پرجاذبه است که به سادگی و با کم‌ترین هزینه برای همه‌ی جمع‌های خانوادگی و دوستانه میسر می‌شود.

با خرید اشتراک نماوا، شما به مجموعه‌ای بی‌نظیر از هزاران ساعت فیلم، سریال، انیمیشن و مستند ایرانی و خارجی دسترسی خواهید یافت که می‌توانید در هر زمان و هر مکان و با هر وسیله‌ای که به اینترنت متصل شود، فیلم‌های مورد علاقه‌تان را آنلاین تماشا کنید. نماوا این امکان را برای همه‌ی سلیقه‌ها و گروه‌های سنی و با طبقه‌بندی‌های قابل جست‌وجو، فراهم کرده است و به ویژه برای خانواده‌هایی که دغدغه‌ای برای سرگرمی‌های مفید کودکان خود دارند، محیطی امن، جذاب و سرگرم‌کننده به وجود آورده است.

صفحه اختصاصی پیشنهاد نماوا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد با شماره درج شده در وب‌سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.