دوشنبه 16 اسفند 1395
از بهار تا تابستان با ترافیک رایگان در نماوا

از بهار تا تابستان با ترافیک رایگان در نماوا

ترافیک رایگان در نماوا ار روز دوشنبه 16 اسفند 1395 تا تابستان 1396

با توجه به استقبال شما نماوایی‌های عزیز از جشنواره ترافیک نامحدود نماوا  و همچنین با هدف جلب رضایت کاربران نماوا از این وب سایت، به اطلاع می‌رسانیم که از روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ تا پایان تابستان ۱۳۹۶ ترافیک مصرفی سایت نماوا برای مشترکین شاتل به صورت کاملا رایگان در دست‌رس شما قرار خواهد گرفت.

نماوا، سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال با قابلیت تنظیم هوشمندانه کیفیت نمایش با سرعت اینترنت است که به همه کاربران با سرعت‌های مختلف اینترنت، امکان می‌دهد به راحتی فیلم تماشا کنند. نماوایی‌ها می‌توانند از همین امروز تا پایان تابستان 96 بدون هزینه ترافیک، در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از تلفن همراه، تبلت، تلویزیون هوش‌مند و … از تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود با حداکثر کیفیت ممکن لذت ببرند. در حال حاضر بیش از 1200 محتوا در سایت نماوا به صورت فیلم، مستند و سریال‌ به همراه دوبله اختصاصی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

myshatel-namava-namahdood

توجه داشته باشید که رایگان شدن ترافیک نماوا شامل بلاگ نماوا نیز خواهد شد. اما برای دسترسی به فیلم‌ها و حق تماشای آن‌ها، تمامی کاربران باید اشتراک ماهانه تهیه کنند.

درصورتی که وجود هرگونه پرسش یا مشکل در خرید اشتراک یا مصرف ترافیک، می‌توانید از طریق فرم تماس با ما سایت نماوا با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان به این مشکلات رسیدگی کنند.